;
coinex

آخرین آزمایش بروزرسانی اتریوم با موفقیت انجام شد

توسعه‌دهندگان ETH تکمیل موفقیت آمیز آزمایش بروزرسانی اتریوم را تأیید کردند. اجرای بدون مشکل بروزرسانی Shadow Forks برای ادغام اتریوم ضروری بود.

تکمیل موفقیت آمیز آخرین شدو فورک (Shadow Forks) نشان‌‌دهنده آمادگی شبکه اتریوم برای مهاجرت به مکانیسم اثبات سهام (PoS) است. Shadow Forks به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا از ایمنی شبکه در طول ارتقای دائمی به PoS اطمینان حاصل کنند. توسعه‌دهندگان آخرین آزمایش بروزرسانی اتریوم را در تاریخ 11 آپریل 2022 اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

اجرای آخرین آزمایش بروزرسانی اتریوم

شش ماه پس از اجرای Shadow Forks، شرکت تحقیقاتی و مهندسی اتریوم Nethermind تأیید کرد که انتقال شبکه اصلی Shadow Fork 13 (آخرین شدو فورک پیش از ادغام) موفقیت آمیز بوده است. این موضوع آمادگی شبکه برای مهاجرت به مکانیسم اثبات سهام (PoS) را نشان می‌دهد.

شبکه آزمایشی به توسعه‌دهندگان اتریوم اجازه می‌دهد تا به تمرین اجرای صحیح نودها (nodes)، استقرار قراردادهای هوشمند و آزمایش زیرساخت‌های شبکه بپردازند. آزمایش شدو فورک به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا پیامدهای ارتقاء شبکه را قبل از وقوع حادثه بسنجند.

آخرین آزمایش بروزرسانی اتریوم با موفقیت انجام شد

جامعه اتریوم می‌بایست قبل از ادغام ETH مشتریان خود را بروز کرده و ترکیبی از لایه اجرا و لایه اجماع را راه‌اندازی کنند. الکساندر هاپتنر (Alexander Hoptner)، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال BitMEX، لزوم نظارت دقیق موارد امنیتی در طول ارتقای اتریوم را برجسته کرد. هاپتنر در گفتگو با کوین تلگراف گفت:

شما باید بیدار مانده و مشاهده کنید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. احتمال نوسانات سنگین وجود دارد. مطمئن شوید که خدمات شما راه‌اندازی و اجرا خواهد شد. ما انتظار هیچ گونه اختلال عمده خارج از نوسانات را نداریم.

مدیرعامل بیت مکس همچنین اظهار نمود که موفقیت ادغام اتریوم به حمایت جامعه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اجرای موفقیت آمیز آخرین آزمایش بروزرسانی اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر