;
coinex

اولین تریلر فیلم Knives Out 2 رسما منتشر شد

با پخش اولین تریلر فیلم Knives Out 2 ، دنیل کریگ را دوباره در نقش کاراگاه بنوآ می‌بینیم. کاراگاه بنوآ با آن لحن کشدار و محکمی که دارد، به موشکافی قتلی مرموز می‌پردازد.

داستان فیلم Knives Out 2 ماجرای قتل شخصی‌ست که توسط میلیارد معروفی به نام مایلز بارون به یک مهمانی ساحلی دعوت شده است. در فیلم Knives Out 2 افراد سرشناسی همچون ادوارد نروتون، ژانل مونه، کاترین هان، لزلی اودوم جونیو، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، کیت هادسون و دیو باتیستا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

اولین تریلر فیلم Knives Out 2

از آنجایی که نسخه اول فیلم Knives Out با موفقیت همراه بود و نقدهای خوبی هم به آن شد، انتظارها از سری دوم این مجموعه بسیار بالاست. بخش بزرگی از این انتظار بر‌می گردد به نقش کلیدی و محبوب کاراگاه بنوآ که دنیل گریک به خوبی از عهده این نقش برآمده و توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. ایفای نقش کاراگاه بنوآ برای دنیل کریگ جایزه مهم گلدن گلوب و همچنین نامزدی اسکار را به همراه داشت و بیش از پیش آن را محبوب کرد.

موفقیت نسخه اول فیلم Knives Out باعث شد نتفلیکس تصمیم بگیرد مبلغی برابر با 469 میلیون دلار هزینه کند تا حق تولید و ساخت سری دوم این فیلم به کارگردانی رایان جانسون و بازی دنیل کریگ را از آن خود کند. پس از خرید حق تولید فیلم، فراخوان نتفلیکس برای تولید آن به اعضای سازنده اعلام شد. گفته می‌شود تیم تولید این فیلم به مدت سه ماه در سواحل مدیترانه حضور داشتند که نتیجه آن انتشار اولین تریلر فیلم  Knives Out 2 است که مشاهده می‌کنید:

با وجود اینکه هنوز چند ماهی به اکران این فیلم باقی مانده، نتفلیکس با انتشار اولین تریلر فیلم Knives Out 2 و همچنین پوستر آن، علاقمندان به این فیلم را غافلگیر کرد.

هرچند که اطلاعات زیادی از اولین تریلر فیلم Knives Out 2 دستگیرمان نمی‌شود اما حس کنجکاوی را به خوبی بیدار می‌کند. در اولین تریلر فیلم  Knives Out 2 می‌بینیم که ادوارد نورتون چند نفر از افرادی که مظنون به قتل هستند را در یک جا که همان قایق تفریحی‌اش است دعوت می‌کند و با توجه به دیالوگ معروف کاراگاه بنوآ در نسخه اول (سوراخ دونات وسط یک سوراخ دونات) به نظر می‌رسد، حل معمای این قتل، در گرو حل معمای قتل دیگریست.

از نکات جالب توجه در اولین تریلر Knives Out 2 می توان به عدم حضور ایتن هاک اشاره کرد که پیش‌تر اعلام شده بود در این اثر حضور خواهد داشت که این خود سوالات زیادی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. بنا بر اعلام نتفلیکس تاریخ اکران این فیلم، 23 دسامبر 2022 برابر با دوم دی ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تریلر فیلم Knives Out 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر