;
coinex

قاب 5G هواوی میت 50 تا پایان سال جاری عرضه می‌شود

سری گوشی‌های پرچمدار هواوی میت 50 چندی پیش توسط این کمپانی چینی رونمایی شدند. طبق معمول باز هم خبری از اتصال 5G نیست،‌ اما حالا خبر رسیده که قاب 5G هواوی میت 50 تا ماه اکتبر عرضه می‌شود.

همانطور که می‌دانید غول چینی دنیای فناوری گرچه تحت فشار تحریم‌های آمریکا با محدودیت‌هایی مواجه شده، اما سرخم نکرده و همواره با ایده‌هایی جدید می‌کوشد محدودیت‌های اعمال شده را با ابزارهای موجود دور بزند! از ایجاد سیستم عامل اختصاصی هارمونی گرفته تا توسعه نوعی قاب محافظ برای گوشی‌ها که می‌توانند اتصال 5G را برای محصولات هواوی به ارمغان بیاورد!

بیشتر بخوانید: احتمال لغو تحریم های هواوی توسط آمریکا ؛ غول چینی به رقابت بازمی‌گردد؟

قاب 5G هواوی میت 50

چند روز پیش، غول چینی دنیای فناوری، سری گوشی‌های هواوی میت 50 را رسما معرفی کرد. این سری گوشی یکی از موردانتظارترین محصولات سال محسوب می‌شود که با قابلیت‌هایی جذاب از راه رسیده است و شامل 4 مدل میت 50E، میت 50 استاندارد، میت 50 پرو و میت 50 RS پورشه دیزاین است.

در این میان، هواوی میت 50 و میت 50 پرو با فناوری تصویر پیشرفته XMAGE، محافظ قدرتمند Kunlun و سیستم‌عامل هارمونی 3.0 عرضه شده‌اند.

قاب 5G هواوی میت 50 تا پایان سال جاری عرضه می‌شود

در بخش سخت افزار اما جز میت 50E که با پردازنده اسنپدراگون 778G عرضه شده، سایر مدل‌ها همگی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره‌مند هستند که البته هیچ‌یک به طور مستقیم از 5G پشتیبانی نمی‌کنند.

اما اگر به یاد داشته باشید هواوی مدتی بعد از معرفی سری P50، نوعی کیس محافظ اختصاصی توسعه داد که بدون نقض تحریم‌های آمریکا، اتصال 5G را به گوشی‌های هواوی می‌آورد. حال در مورد میت 50 نیز، کاربران می‌توانند با تهیه یک کیس 5 جی جداگانه، متناسب با مدل گوشی خود از فناوری 5G بهره‌مند شوند. اما این کیس اختصاصی چه زمانی عرضه می‌شود؟

بنابر ادعای Factory Director Shiguan، افشاگر شناخته شده در ویبو، کیس 5G هواوی میت 50 احتمالا در ماه اکتبر رونمایی می‌شود. این افشاگر البته این نکته را هم یادآور شده که:

سرعت 4G در هواوی درواقع 4G پلاس است و تفاوتی با 5G ندارد، پس نگران نباشید، 5G تنها اندکی سرعت دانلود شما را افزایش می‌دهد.

قاب 5G هواوی میت 50 تا پایان سال جاری عرضه می‌شود

بنابر تصویری که این بلاگر از کیس 5G میت 50 فاش کرده، روی این قاب لوگوی 5G به چشم می‌خورد. آنچه اینجا لازم به ذکر است اینکه پیش از این، قاب‌های 5 جی هواوی برای سری میت 50، تاییدیه وزارت صنایع ارتباطی چین را دریافت کرده بودند و بنابر آن اطلاعات، این قاب‌ها تنها برای سه مدل میت 50 استاندارد، میت 50 پرو و میت 50 RS Porsche design ارائه خواهد شد.

همانطور که گفتیم هواوی پیش از این و در سری P50 نیز با موفقیت توانسته بود محصولاتش را با اتصال 5 جی در اختیار کاربران قرار دهد. بدین شکل که با استفاده از کیس 5 جی و سیمکارت eSIM، پرچمداران هواوی عملا به فایوجی مجهز شدند. کیس فایوجی سری پی 50 که توسط Digital Source Technology توسعه داده شده است، حدود 52 گرم وزن دارد و ضخامت آن 3.2 میلی‌متر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قاب 5G هواوی میت 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر