;
coinex

ردمی نوت 12 با دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ سریع 120 وات عرضه می‌شود

طبق گزارش‌های اخیر، گوشی میان‌رده ردمی نوت 12 تا پایان سال، در بازار چین و در سه ماهه اول سال آینده نیز در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که از منبع قابل اعتماد، Digital Chat Station منتشر شده است، انتظار می‌رود که گوشی ردمی نوت 12 با دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ سریع 120 واتی که از ویژگی‌های برجسته این گوشی هستند، تا پایان سال 2022 عرضه شود.

همچنین باید بگوییم که این ویژگی‌ها در حال حاضر در نسخه چینی این گوشی هوشمند اندرویدی ارائه می‌شود و انتظار می‌رود در نسخه جهانی (بین المللی) نیز اضافه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات گوشی ردمی نوت 12

طبق گفته های اینسایدر، این گوشی هوشمند دارای طراحی مستطیلی، درست مانند نسل Redmi Note 11 است. علاوه بر این، این دستگاه از یک صفحه‌نمایش تخت با یک سوراخ پانچ مرکزی که محل قرارگیری دوربین سلفی است، بهره می‌برد. از مهم‌ترین ویژگی این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که دارای زاویه دید عریض است، اشاره کرد.

ردمی نوت 12

پنل دوربین این گوشی همچنین شامل یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید است. اگر چه گفته می‌شد که احتمالا این برند از سنسورهای جدیدی در ردمی نوت 12 استفاده کند، اما وضوح تصویر در این دستگاه مانند نسل‌های قبلی گوشی‌های ردمی است.

نکته مهم اما اینکه ردمی نوت 12 دارای یک شارژر سریع 120 واتی خواهد بود. البته نسخه پرو ردمی نوت 11 نیز از این ویژگی برخوردار است. گفتنی است که هدف از تمرکز ردمی بر روی پشتیبانی گوشی‌های میان‌رده خود از شارژ سریع، تنها آن است که این برند در سال 2023 به یک برند محبوب در این زمینه تبدیل شود.

باید بگوییم که شارژر و آداپتور USB به همراه کابل USB ضخیم آن در جعبه گوشی موجود خواهد بود. شارژر این گوشی امکان شارژ کامل تنها در 20 دقیقه را برای کاربر فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد طراحی، دوربین و شارژ سریع 120 واتی گوشی میان‌رده ردمی نوت 12 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    متاسفانه گوشیهای میان رنده شیائومی چنگی ب دل نمیزنه..

    پاسخ