;
coinex

تریلر فصل سوم سریال مندلورین منتشر شد

طی مراسم D23 دیزنی، اولین تریلر فصل سوم سریال مندلورین (The Mandalorian) به نمایش گذاشته شد. این فصل در فوریه 2023 پخش می‌شود.

در اولین تریلر فصل سوم The Mandalorian، ابتدا مروری بر دو فصل پیشین سریال می‌شود و بعد صحنه‌های جدیدی به نمایش گذاشته می‌شود. در این تریلر، کتی سکف، بازیگر نقش Bo-Katan، درباره فرقه مندلورین‌ها و اینکه چگونه مردمانش آنها را نابود کردند، صحبت می‌کند.

بعد از آن، ارتشی از مندلورین‌ها وارد شهری می‌شوند و در آخر، مندو و گروگو را می‌بینیم که وارد فضا می‌شوند. همه این‌ها نشانه خوبی برای شروع یک فصل هیجان‌انگیز هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

تریلر فصل سوم سریال مندلورین را تماشا کنید

تریلر فصل 3 سریال The Mandalorian را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

طی این مراسم، اعلام شده که در فصل سوم سریال مندلورین بار دیگر شاهد حضور «جانکارلو اسپوزیتو» در نقش «ماف گیدئون» خواهیم بود. این فصل مانند دو فصل قبلی، به تهیه کنندگی جان فاورو و نویسندگی دیو فیلونی ساخته می‌شود.

از جمله بازیگران این فصل نیز حضور پدرو پاسکال، کارل ویترز و کتی سکف تائید شده و احتمالا بازیگران جدید دیگری به مجموعه می‌پیوندند. با توجه به محبوبیت زیاد سریال مندلورین، این مجموعه برای فصل چهارم هم تمدید شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل سوم سریال مندلورین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر