;
coinex

برندگان در مراسم بالون دور (Ballon d’Or) توکن NFT دریافت می‌کنند!

امسال قرار است برندگان در مراسم بالون دور (Ballon d’Or) که شصت و ششمین دوره آن محسوب می‌شود، علاوه بر جایزه توکن NFT نیز دریافت کنند.

دو روز پیش روزنامه فرانسوی Le Figaro اعلام کرد که در مراسم Ballon d’Or، برندگان علاوه بر جوایز رایج، قرار است توکن غیرقابل تعویض نیز دریافت کنند. در عین حال، علاقه‌مندان می‌توانند سایر مجموعه‌های NFT مرتبط با این جایزه را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: ساخت بازی NFT بسکتبال توسط سوریر و NBA!

برندگان در مراسم بالون دور (Ballon d’Or) توکن NFT دریافت می‌کنند!

توپ طلا را می‌توان معتبرترین جایزه در دنیای فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانست که در مراسم بالون دور به برندگان اهدا می‌شود. امسال برگزارکنندگان این مراسم علاوه بر این جایزه ارزشمند، توکن NFT نیز به بهترین بازیکنان زن و مرد می‌دهند. همچنین این مجموعه‌ NFTها در کنار جوایز Kopa Trophy (بهترین امید)، Machine Trophy (بهترین دروازه‌بان) و Müller Trophy (بهترین مهاجم) نیز اهدا خواهد شد.

مونتان امیلی (Montané Émilie)، مدیر استراتژی Equipe گفته است:

 اکنون بازار NFTها در حال تثبیت است: تعداد خریداران زیادی وجود دارد، اما قیمت‌ها دیگر آنقدر دیوانه کننده نیستند … افراد صاحب این NFT خواهند شد و می‌توانند هر کاری که می‌خواهند با آن انجام دهند. بنابراین حالا بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در NFT است.

این پروژه با پلتفرم بلاکچینس Tezos و Door-Sport که یک آژانس خلاق علاقه‌مند به ورزش و Web3 است نیز همکاری می‌کند.

برندگان در مراسم بالون دور

طبق گفته این شرکت، 3 توکن غیرقابل تعویض به حراج گذاشته خواهند شد و اجازه حضور اختصاصی در مراسم اهدای جوایز را به خریداران خواهند داد.

لازم به ذکر است که دیگر نهادهای فوتبالی همچون لیگ برتر انگلیس نیز به سرمایه‌گذاری در این زمینه روی آورده‌اند. هدف از این سرمایه گذاری‌ها، کسب درآمد بیشتر و ارتباط بیشتر با طرفداران است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی جایزه برندگان در مراسم بالون دور امسال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر