;
coinex

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24

بیت 24 یکی از سریع‌ترین صرافی‌های ایرانی است که از بروزترین استانداردهای امنیتی حوزه بلاک چین استفاده می‌کند.

با استفاده از این صرافی، کاربر قادر خواهد بود از طریق کیف پول اختصاصی حسابش برای معامله بیش از 350 ارز دیجیتال اقدام کند و در عین حال کارمزد دارایی‌هایش را هم به صفر برساند. در ادامه آموزش قدم به قدم ثبت نام و استفاده از وب سایت و اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت 24 را به شما آموزش خواهیم داد.

ثبت نام اولیه

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 ابتدا به آدرس رسمی Bit24.Cash مراجعه کرده و سپس از بالای صفحه گزینه «ثبت نام و ورود» را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند روی «دانلود اپلیکیشن» هم کلیک کرده و مراحل ثبت نام را از طریق تلفن همراه هوشمند خود دنبال کنند. در مرحله بعد باید شماره تلفنی که نام خودتان است را وارد نمایید تا کد تایید برایتان ارسال شود. پس از وارد کردن کد تایید، باید یک رمز عبور متشکل از اعداد و حروف انتخاب کرده و در نهایت روی «تایید و ادامه» کلیک کنید.

اکنون ثبت نام اولیه شما به پایان رسیده و می‌توانید وارد حساب کاربری شوید. برای این کار نیز کافیست از همان بخش «ورود و ثبت نام» شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کرده تا کد یکبار مصرف ورود برایتان پیامک شود.

ثبت نام و احراز هویت در بیت 24

ثبت از تکمیل ثبت نام اولیه در صرافی ارز دیجیتال بیت 24، حساب کاربر فعال می‌شود، ولی قابلیت معامله فعال نخواهد نبود. برای فراهم شدن امکان خرید و فروش ارز دیجیتال باید به بخش تایید هویت مراجعه کنید. در وبسایت معمولا این گزینه را در صفحه اصلی یا همان داشبورد مشاهده خواهید کرد، اما در اپلیکیشن باید از منوی پایین صفحه گزینه «بیت 24 من» و سپس «تایید هویت» را انتخاب کنید.

برای احراز هویت در ابتدا از شما خواسته می‌شود یک سری اطلاعات شخصی (مانند نام، تاریخ تولد و…) را با توجه به اطلاعات شناسنامه خود وارد کنید. سپس باید یک متن خیلی کوتاه را روی کاغذ نوشته و امضا نمایید. این متن حاوی تعهد شما برای انجام ندادن فعالیت‌های غیر قانونی و نقص کننده قوانین صرافی است. در کنار این متن باید کارت ملی و یک کارت بانکی متعلق به خودتان را هم داشته باشید. سپس باید هر سه آیتم را جلوی خودتان نگه دارید (برای آسان‌تر شدن کار می‌توانید کارت‌ها را به کاغذ بچسبانید) و یک عکس سلفی بگیرید. در ضمن اگر مراحل ثبت نام را با اپلیکیشن دنبال می‌کردید، می‌توانید عکس سلفی را خیلی راحت‌تر و به صورت مستقیم ارسال کنید.

با آپلود کردن عکس سلفی مراحل احراز هویت شما عملا به پایان رسیده است. اما برای سریع‌تر شدن فرآیند آن می‌توانید در مرحله پایانی یک شماره تلفن ثابت هم وارد کنید. اکنون کافیست برای مدتی کوتاه منتظر بمانید تا کارشناسان بیت 24 در اسرع وقت فرآیند ثبت نام و احراز هویت شما در بیت 24 را بررسی و تایید نمایند.

خرید و فروش با بیت 24

پس از ثبت نام و تایید هویت در بیت 24، می‌توانید برای خرید و فروش بیش از 350 ارز دیجیتال مختلف اقدام کنید. علاوه بر این یک کیف پول شخصی هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت و در صورتی که از آن استفاده کنید، کارمزدی برای انتقال دارایی پرداخت نخواهید کرد. این ویژگی برای آن دسته از تریدها مناسب است که سفارشات خرید و فروش بیشتری ثبت می‌کنند و می‌خواهند سود خود را به حداکثر برسانند. البته بدون شک کاربرانی هم که خرید و فروش‌های عادی انجام می دهند، از پرداخت کارمزد کمتر بهره خواهند برد. فراموش نکنید که هزینه کارمزد بعضی از بلاک چین ها بسیار بالاست و اگر کارمزد یک انتقال غیر ضروری هم به آن اضافه شود، دیگر نمی‌توان انجام تراکنش‌های کوچک را منطقی دانست.

برای خرید فروش سریع دارایی در صرافی بیت 24، کافی است از منوی سمت راست گزینه «خرید و فروش» را انتخاب کنید. علاوه بر این می‌توانید برای سریعتر شدن فرآیند و کاهش کارمزدها، از همین منو گزینه «کیف پول دارایی‌ها» را انتخاب نموده و دارایی مورد نظر خود را (تومان یا ارز دیجیتال) به حسابتان انتقال دهید. یکی از مزیت‌های اصلی این روش، افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها است؛ زیرا به هنگام خرید و فروش‌های متعدد با کیف پول داخلی مراحل کمتری طی خواهید کرد.

سخن پایانی

ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش با صرافی بیت 24 همگی فرآیندهای آسانی هستند که از طریق مرورگر یا اپلیکیشن موبایل (اندروید یا آی او اس) قابل انجام خواهند بود. علاوه بر این، بیت 24 امکان معامله بیش از 350 ارز دیجیتال محبوب بازار را فراهم کرده تا پاسخگوهای نیازهای کاربران حرفه‌ای دنیای کریپتو باشد.

.

پایان خبر/

تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر