;
coinex

ساخت سریال Assassin’s Creed توسط نتفلیکس تایید شد

در جریان رویداد مهم یوبیسافت،‌ ضمن رونمایی از چند بازی مهم و مورد انتظار، یک خبر جذاب هم منتشر شد؛ ساخت سریال Assassin’s Creed توسط نتفلیکس!

در جریان رویداد یوبی‌سافت و بعد از رونمایی از دو بازی Assassin’s Creed Mirage  و  Assassin’s Creed: Codename Red ، خبر مهم دیگری نیز توسط یوبی‌سافت جنبه رسمیت به خود گرفت و آن همکاری غیرمنتظره این غول بازی‌سازی فرانسوی با نتفلیکس بود!

بر این اساس انتظار می‌رود نتفلیکس به زودی سریال لایو اکشن Assassin’s Creed را بسازد و از سوی دیگر نیز قرار است سه بازی انحصاری یوبی‌سافت برای مشترکان نتفلیکس عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

ساخت سریال Assassin’s Creed

البته سریال اساسینز کرید تنها عنوانی نیست که یوبی‌سافت قول آن را از نتفلیکس گرفته و گفته می‌شود که چند سریال و انیمیشن دیگر نیز توسط نتفلیکس بر اساس بازی‌های یوبی‌سافت در مراحل اولیه توسعه هستند. جیسون آلتمن، مدیر بخش فیلم و سریال یوبیسافت، در ارتباط با این همکاری گفته:

طی بیش از یک دهه، طرفداران به ما کمک کرده‌اند اساسینز کرید را به یک فرانچایز محبوب و موفق تبدیل کنیم. ما خیلی هیجان‌زده هستیم تا یک سریال بر اساس این فرانچایز با همکاری نتفلیکس بسازیم.

ساخت سریال Assassin’s Creed

در مورد سه بازی یوبی‌سافت که قرار است به طور انحصاری در اختیار مشترکین نتفلیکس قرار بگیرند نیز باید گفت، عنوان نخست دنباله Valiant Hearts است که سال 2023 عرضه خواهد شد. دو بازی دیگر عناوین کاملا جدیدی از Mighty Quest و Assassin’s Creed به شمار می‌روند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Assassin’s Creed چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر