;
coinex

انفجار گوشی شیائومی در هند منجر به مرگ یک نفر شد!

به ادعای یک یوتیوبر و رسانه‌های محلی هند، انفجار گوشی شیائومی ردمی 6A منجر به مرگ یک زن شده است. شیائومی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده تا ببیند این موضوع واقعیت دارد یا خیر.

اولین بار در 9 سپتامبر یک یوتیوبر تکنولوژی از این حادثه در توییتر خود با نام MD Talk YT خبر داد و همراه آن عکس‌های دلخراشی را منتشر کرد. او گفته آن خانم از اقوام ایشان بوده و از گوشی ردمی 6A شیائومی استفاده می‌کرده است.

متوفی گوشی را نزدیک صورت خود و در کنار بالشت قرار داده بوده و با انفجار باتری گوشی، او از دنیا می‌رود. در حال حاضر صحت این اطلاعات توسط شیائومی تائید نشده و این شرکت در حال تحقیقات است.

بیشتر بخوانید: حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی

جزئیات انفجار گوشی شیائومی در هند

با توجه به تصاویر منتشر شده از گوشی، پنل جلویی این گوشی خراب شده و پنل پشتی نیز در اثر انفجار باتری نابود شده است. MD Talk YT در توییت دیگری گفته خانواده متوفی در وضعیت مالی خوبی به سر نمی‌برند و فرزند آن زن اکنون در ارتش هند است. به گفته وی، این خانم از گوشی خود تنها برای تماس تلفنی و یوتیوب گردی استفاده می‌کرده است.

در یکی از توییت‌ها از MD Talk YT پرسیده شده آیا تاکنون شیائومی اقدامی برای حل این مشکل کرده است؟ این یوتیوبر هم در جواب گفته شیائومی با این خانواده تماس گرفته تا از جزئیات مطلع شود.

انفجار گوشی شیائومی

البته این اتفاق در نوع خود بی‌سابقه نیست و در سال 2019 گوشی ردمی 9A از این برند در جیب یک نفر منفجر شده است. علاوه بر آن، انفجار گلکسی نوت 7 نمونه دیگری از این اتفاق بوده که چندسال گذشته رخ داد.

اما اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، این اولین باری است که انفجار یک گوشی منجر به مرگ یک انسان شده است. در نهایت، باید صبر کرد و دید آیا شیائومی این خبر را تائید می‌کند و در صورت تائید، دلیل این انفجار چه بوده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی این اتفاق چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر