;
coinex

رفع مشکل دانلود از گوگل پلی به لطف یک ایرانی شاغل در گوگل!

پس از پیگیری‌های لازم توسط یکی از مدیران ارشد ایرانی گوگل، خبر رفع مشکل دانلود از گوگل پلی منتشر شده است. در ادامه قصد داریم به جزئیات این خبر بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

عدم دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها از گوگل پلی، موضوعی است که طی یک ماه گذشته برای کاربران ایرانی، مشکلاتی را به وجود آورده بود. در پی این مشکل که روز به روز گسترده‌تر از قبل می‌شد، ایرانیان حتی نمی‌توانستند اپ‌های ایرانی را نیز از گوگل پلی دانلود و نصب کنند.

رفع مشکل دانلود از گوگل پلی توسط یک کاربر ایرانی

طبق گزارش‌های اخیر که توسط کاربران دیگر کشورها منتشر شده است، باید بگوییم که در طی این مدت این چالش تنها برای کاربران ایرانی نبوده و کاربران در کشور روسیه نیز بر اساس این تحریم‌ها از دانلود اپلیکیشن و برنامه‌های مختلف از گوگل پلی محروم بوده‌اند.

خوشبختانه اما یکی از مدیران ارشد فایربیس گوگل به نام «ایمان رحمتی زاده» که در گذشته مشکل دریافت نوتیفیکیشن روی موبایل را نیز برای کاربران ایرانی رفع کرده بود، به محض مطلع شدن از این چالش برای کاربران ایرانی، به حل این موضوع پرداخت.

رفع مشکل دانلود از گوگل پلی به لطف یک ایرانی شاغل در گوگل!

او در ابتدا با انتشار توییتی از کاربران ایرانی خواست تا اطلاعات بیش‌تری از این مشکل با او در میان بگذارند. پس از کسب اطلاعات کافی و همچنین انجام اقدامات لازم، او بالاخره موفق به رفع مشکل دانلود از گوگل پلی شد.

رفع مشکل دانلود از گوگل پلی به لطف یک ایرانی شاغل در گوگل!

البته باید بگوییم که در حال حاضر این چالش برای همه به طور یکسان رفع نشده است و هنوز تعدادی از کاربران ایرانی نمی‌توانند از گوگل پلی برنامه دانلود کنند. بر اساس نظر کارشناسان، در صورت عدم رفع مشکل دانلود از گوگل پلی این چالش می‌توانست عواقبی همچون خطرات امنیتی برای کاربران و تبعات اقتصادی برای پلتفرم‌ها و استارتاپ‌ها را به همراه داشته باشد.

گفتنی است وزارت ارتباطات که وظیفه پیگیری حقوق کاربران ایرانی از پلتفرم‌ها را دارد، در طی این مدت هیچ گونه اقدامی برای رفع این مشکل انجام نداده و در نهایت این مشکل دردسرساز توسط یک مدیر ارشد ایرانی که در گوگل شاغل است، حل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رفع مشکل دانلود از گوگل پلی پس از گذشت تقربا یک ماه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر