;
coinex

دوربین گلکسی S23 اولترا قطعا سنسور 200 مگاپیکسلی خواهد بود

تاکنون شایعات ضد‌و‌نقیض بسیاری مبنی بر اندازه سنسور دوربین گلکسی S23 اولترا وجود داشته ؛ اما این‌بار با قطعیت بالایی دوربین 200 مگاپیکسلی این محصول تایید شده است.

ما قبلاً در تکراتو گزارش‌های متعددی را در مورد Samsung Galaxy S23 Ultra، که پرچمدار بعدی و پریمیوم سامسونگ خواهد بود، پوشش داده‌ایم. شایعات در مورد دوربین این پرچمدار، به یک سنسور اولیه 200 مگاپیکسلی در پشت اشاره کرده بودند و اکنون گزارش جدیدی از یک افشاگر معتبر، جزئیات بیشتری در مورد دوربین‌های گلکسی اس 23 اولترا را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید: جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

جزئیات دوربین گلکسی S23 اولترا

این خبر از افشاگر معروف، Ice Universe که منبعی قابل اعتماد برای محصولات آینده این غول فناوری کره جنوبی است، رسیده است. در حال حاضر، این افشاگر ادعا می‌کند که او 100 درصد مطمئن است که گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود که اندازه آن 1/1.3 اینچ است و پیکسل‌هایی با اندازه 0.6 میکرومتر و دیافراگم بزرگ‌تر f/1.7 برای جذب نور بیشتر دارد.

دوربین گلکسی S23 اولترا به سنسور 200 مگاپیکسلی مجهز می‌شود
طرحی مفهومی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S23 اولترا

برای آن دسته از  کسانی که نمی‌دانند، نسل قبلی یعنی Galaxy S22 Ultra دارای سنسور 108 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.33 اینچ و پیکسل 0.8 میکرومتر و دیافراگم f/1.8 بود. Ice Universe همچنین اضافه کرده که سنسور دوربین در گلکسی اس 23 اولترا کمی بزرگ‌تر از سنسوری است که در دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو جدید اپل وجود دارد و دارای اندازه 1/1.3 اینچی می‌باشد.

طراحان و سازندگان گوشی‌های هوشمند، همواره با محدودیت‌هایی مواجه هستند که مانع از تجهیز گوشی‌ها به حسگرهای بسیار بزرگ می‌شود. در همین راستا، اخیراً برخی شرکت‌ها از تکنیکی به نام باینینگ پیکسل استفاده می‌کنند و با ترکیب پیکسل‌های کوچک، پیکسلی بزرگ‌تر ساخته و تصاویر با کیفیت‌تر و واضح‌تری را ایجاد می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا، سنسورهای HP1 یا HP3 این شرکت که قبلا معرفی شده بودند، نخواهد بود. بنابراین، احتمالاً قرار است شاهد ساخت یک سنسور جدید و کاملا اختصاصی و سفارشی برای این پرچمدار جدید سامسونگ باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوربین گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر