;
coinex

حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi ؛ 7 توکن از لیست معاملاتی خارج شدند!

صرافی ارز دیجیتال Houbi هفت رمزارز را از فهرست خود خارج می‌کند. حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi از تاریخ 19 سپتامبر آغاز خواهد شد.

صرافی ارزهای رمزنگاری شده Houbi با افزایش فشار نظارتی بر روی ارزهای AEC اقدام به حذف 7 پراویسی کوین از پلتفرم خود نمود. این صرافی اعلام کرد که خدمات معاملاتی تعدادی از توکن‌های حریم خصوصی نظیر Dash (DSH)، Decred (DCR)، Firo (FIRO)، Monero (XMR)، Verge (XVG)، Zcash (ZEC) و Horizon (ZEN) را به اتمام رسانده است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi

حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi از تاریخ 19 سپتامبر آغاز خواهد شد. خدمات سپرده‌گذاری نیز روز دوشنبه همزمان با اعلامیه منتشر شده متوقف می‌شود. از کاربران خواسته شده است تا سفارش‌های باز توکن‌های حریم خصوصی خود را لغو کنند. صرافی Houbi سیاست مدیریت توکن شرکت و همچنین تلاش‌های انطباق‌پذیری را به عنوان دلایل اصلی حذف پرایوسی کوین‌ها از فهرست خود عنوان کرد.

Houbi خاطرنشان کرد که تلاش‌هایی جهت برآورده کردن سیاست‌های انطباق در بیش از 100 کشوری که به آن‌ها خدمات می‌دهد، انجام داده است. در اعلامیه اخیر به تلاش‌های Houbi در راستای رعایت آخرین مقررات مالی و قوانین مدیریت توکن شرکت اشاره شده است.

حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi ؛ 7 توکن از لیست معاملاتی خارج شدند!

طبق ماده 17 فهرست قوانین “مخفی سازی یا تعلیق معاملات”،‌ صرافی Houbi Global این حق را دارد که تحت شرایطی معاملات توکن‌های خود را پنهان یا تعلیق نماید. بند 16 این ماده به پرایوسی کوین‌ها اشاره دارد:

پرایوسی کوین‌ها از امضاهای آفلاین پشتیبانی نمی‌کنند و سورس کد نود آن‌ها منبع باز (open-source) نیست.

صرافی Houbi همچنین تأیید کرد که به خدمات معاملات آتی، مارجین، OTC، ETP و ربات معاملاتی پرایوسی کوین‌های خود خاتمه داده است. سایت خبری کوین تلگراف (Cointelegraph) در یک تماس تلفنی، انگیزه حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi را جویا شد.

Houbi پس از دریافت مجوز کسب و کار خدمات مالی (MSB) از شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده آمریکا (FinCEN) در ژوئن 2022، به دنبال حضور در بازار آمریکاست.

طبق گزارش کوین تلگراف، توکن‌های حریم خصوصی در حوزه‌های قضایی مختلف در سراسر جهان به شدت مورد بررسی قرار گرفته‌اند. قانون‌گذاران کشورهای ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در سال‌های اخیر استفاده از پرایوسی‌ کوین‌ها را غیرقانونی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حذف پرایوسی کوین‌ها از صرافی Houbi چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر