;
coinex

استعفای سورنا ستاری : آخرین بازمانده کابینه روحانی هم از دولت سیزدهم جدا شد!

برخی منابع موثق خبر از استعفای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور داده‌اند تا با این حساب آخرین بازمانده دولت روحانی هم از دولت رئیسی جدا شود.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در آبان ماه 92 و مرداد ماه 96 حکم خود را از حسن روحانی دریافت کرده بود، حال و تنها بعد از 1 سال فعالیت در همین جایگاه برای دولت سیزدهم، استعفای خود را تقدیم ابراهیم رئیسی کرده است.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

استعفای سورنا ستاری

البته در حال حاضر و با وجود این اخبار که در حد شایعه مطرح شده‌اند، هیچ خبر رسمی از پذیرش یا رد این استعفا مطرح نشده است. موضوع کناره‌گیری ستاری اما بارها و از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم مطرح شده بود و نام محمدرضا حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین به عنوان جانشین احتمالی‌اش مطرح بود.

با وجود اینکه همکاری ستاری در پست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سال بعد از روی کار آمدن دولت رئیسی نیز ادامه داشت، اما هیچ‌گاه از ستاری به عنوان یکی از ارکان کابینه رئیسی یاد نشد و در بخش معرفی هیئت دولت در پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری نیز نام او در میان معاونان رئیس جمهور درج نشد!

استعفای سورنا ستاری : آخرین بازمانده کابینه روحانی هم از دولت سیزدهم جدا شد!

سورنا ستاری، 50 ساله و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است و اگر رئیسی با استعفای او موافقت کند، پس از 9 سال فعالیت مداوم در راستای گسترش و ارتقای کیفی زیست بودم نوآوری و فناوری کشور، به دانشگاه شریف باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استعفای سورنا ستاری چیست؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو  و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر