;
coinex

رندرهای وان پلاس 11 پرو طراحی متفاوت ماژول دوربین را به رخ می‌کشد

تصاویری از رندرهای وان پلاس 11 پرو منتشر شده است که طراحی جدید دوربین‌ها مشخص می‌کند. این در حالی است که هنوز زمان زیادی تا رونمایی رسمی این گوشی باقی مانده است.

وان ‌پلاس برنامه‌ای تنظیم کرده است که در آن زمان انتشار پرچم‌دارهای جدیدش معمولا بین اواخر سه ماهه اول و اوایل سه ماهه دوم سال میلادی بوده است. با این حال، با عرضه وان پلاس 10 پرو همه چیز تغییر کرد. پرچمدار این شرکت مطابق رسم همیشگی در چین عرضه شد. بدیهی است که این امر واکنشی در مقابل برندهای دیگری بود که پرچم‌دار‌ان خود را در سال جاری ارائه می‌کردند یا قصد داشتند که ارائه کنند.

ظاهراً وان پلاس این استراتژی را حفظ خواهد کرد و وان پلاس 11 پرو خیلی زودتر از حد معمول عرضه خواهد شد. در واقع، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این گوشی قبل از پایان سال 2022 رونمایی می‌شود. طبق معمول در این اطلاعات افشا شده، اولین تصاویر رندرهای وان پلاس 11 پرو نیز برای تایید طراحی پرچمدار آینده، قرار دارند. رندرها تأیید می‌کنند که حداقل برای سری پرو، Alert Slider (نوار لغزنده هشدار) نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

رندرهای وان پلاس 11 پرو

رندرهای جدید توسط Smartprix و OnLeaks ارائه شده است. این رندرها تصویر واضحی از طراحی پرچمدار آینده وان پلاس به ما می‌دهد. در نگاه اول، می‌توانیم متوجه تغییر عظیمی در طراحی ماژول دوربین شویم.

وان پلاس 11 پرو از طراحی مستطیلی شکلی که در وان پلاس 10 پرو تعبیه شده بود، فاصله زیادی دارد. حالا جزیره دایره‌ای شکل جدیدی در قسمت بالای سمت چپ قاب پشتی قرار دارد. این قسمت سه ماژول دوربین به همراه یک فلاش LED را به همراه دارد.

رندرهای وان پلاس 11 پرو

در قسمت جلو، هیچ تغییر بزرگی در پرچمدار جدید وجود ندارد. ما یک نمایشگر منحنی، احتمالا AMOLED، با یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی داریم. برخلاف وان پلاس 10T که دارای یک سوراخ دوربین سلفی در مرکز نمایشگر است، وان پلاس این سوراخ را در سمت چپ وان پلاس 11 پرو قرار داده است.

رندرهای وان پلاس 11 پرو

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وان پلاس 11 پرو به دکمه محبوب Alert Slider مجهز است. این ویژگی تکراری برای پرچمداران وان پلاس است، اما با عرضه وان پلاس 10R و وان پلاس 10T وجود این ویژگی در پرچمدار بعدی به یک تردید بزرگ تبدیل شد.

این شرکت Alert Slider را از این گوشی‌ها حذف کرد و آن را در انحصار وان پلاس 10 پرو قرار داد. خوشبختانه، برای کسانی که از دکمه فیزیکی «بی‌صدا» لذت می‌برند، باید گفت که این دکمه با وان پلاس 11 اولترا بازمی‌گردد. این یکی از ویژگی هایی است که هیچ گوشی هوشمند دیگری در گروه محصولات اندرویدی آن را ارائه نمی‌کند. بنابراین، در حال حاضر، این ویژگی چیزی است که سری وان پلاس پرو را از سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی متمایز می‌کند.

رندرهای وان پلاس 11 پرو

رندرها لوگوی «Hasselblad» را در کنار دوربین‌ها نشان می‌دهد. با این حال، همه چیز هنوز در کاملاً مشخص نیست. به هر حال، می‌توان حدس زد که همکاری بین وان پلاس و این شرکت ساخت دوربین هنوز برای سری پرو برقرار است.

احتمالا عرضه وان پلاس 11 پرو در سه ماهه اول سال 2023 انجام خواهد شد اما گزارش‌هایی در مورد عرضه آن در اواخر سال 2022 نیز وجود دارد، البته این موضوع در حال حاضر تایید نشده است.

احتمالاً این شرکت این گوشی را برای عرضه در سال 2023 نگه دارد. بنابراین، برای پیش بینی مشخصات گوشی خیلی زود است. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شود. امیدواریم در بخش دوربین به‌روزرسانی‌های بزرگی انجام شود. آخرین اطلاعات مهمی که در این گزارش مشخص شده است، فناوری شارژ 150 واتی این گوشی و رابط کاربری اکسیژن 13 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای وان پلاس 11 پرو و طراحی متفاوت آن چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر