;
coinex

اولین تریلر فیلم Babylon با حضور برد پیت و مارگو رابی منتشر شد

در اولین تریلر فیلم Babylon شاهد حضور برد پیت، مارگو رابی و تونی مگوایر هستیم. داستان این فیلم که در دهه 20 میلادی اتفاق می‌افتد، سیر تکاملی هالیوود را به نمایش گذاشته است.

در این فیلم که روایت سینمای هالیوود از صامت به دنیای امروزیست، برد پیت در نقش جک کنراد، مارگو رابی در نفش نلی لا روی و توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

انتشار اولین تریلر فیلم Babylon

حضور توبی مگوار در اولین تریلر فیلم Babylon جالب است. توبی از معدود بازیگرانی است که پس از به شهرت رسیدن کمتر به بازیگری پرداخت. او که به تازگی در نسخه جدید اسپایدرمن بازی کرده، در یک دهه اخیر بیشتر به تهیه کنندگی پرداخته و در فیلم‌های زیادی بازی نکرده است. آخرین بازی او به سال 2014 در فیلم قربانی پیاده برمی‌گردد. در ادامه تریلر این فیلم را ببینید:

علاوه بر اولین تریلر Babylon، تصاویر دیگری از بازیگران در نماهای مختلف منتشر شده که زوایای بیشتری از فیلم را به نمایش گذاشته است. در این تصاویر افرادی همچون دیگو کالوا، لی جون لی، جین اسمارت، جووان آدپو و لوکاس هاس دیده می‌شوند. کارگردان این فیلم دیمین شزل است که برنده جایزه اسکار نیز شده او در گفتگویی که با Vanity Fair داشت گفت: «من می‌خواستم آن جهان بزرگ، جسور و گستاخ را به تصویر بکشم، هیچ نقشه راهی وجود داشت و همه چیز جدید و هیجان‌انگیز بود.»

بازیگران دیگری همچون کاترین واترستون، اولیویا وایلد، مکس مینگلا، سامارا ویوینگ، روری اسکاول، اریک رابرتس، پی جی برن، کلوئه فاینمن و دیمون گوپتون نیز قرار است در فیلم Babylon ایفای نقش کنند.

گفته شده فیلم Babylon طولانی‌تر از فیلم جدید بتمن است. فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز در 185 دقیقه تولید شده است. قرار است این فیلم در اولین روز کریسمس یک اکران اختصاصی و محدود داشته باشد و در تاریخ 6 ژوئن 2023 برابر با 16 خرداد 1402 اکران عمومی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم Babylon چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر