;
coinex

موتورسیکلت‌های برقی هوندا تا سال 2025 عرضه می‌شوند

هوندا، بزرگ‌ترین تولید کننده موتورسیکلت جهان، قصد دارد موتورهای الکتریکی تولید کند. طبق آخرین اخبار، موتورسیکلت‌های برقی هوندا تا سال 2025 عرضه می‌شوند.

در روز سه‌شنبه، هوندا اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025 حدود 10 مدل (یا بیشتر) موتورسیکلت برقی تولید کند. اکثر این موتورها در آمریکای شمالی در دسترس نخواهند بود و این شرکت قرار است بیشتر تمرکز خود را بر روی بازارهای آسیایی و اروپایی بگذارد.

به نظر می‌رسد هوندا قصد دارد به جای ساخت موتورهای گران قیمت و زیبا، بیشتر بر روی اقتصادی و کارآمد بودن این موتورها کار کند؛ بنابراین نباید انتظار معرفی مدل‌های حرفه‌ای از این شرکت داشت.

بیشتر بخوانید: خرید 500 تاکسی هوایی توسط یونایتد ایرلاینز

موتورسیکلت‌های برقی هوندا تا سال 2025 عرضه می‌شوند

هوندا در روز گذشته علاوه بر اعلام ساخت موتورسیکلت‌های برقی متنوع در سال‌های آینده، از برخی تغییرات در خط تولید موتورسیکلت خود، از جمله مدل‌های بیشتر با باتری‌های قابل تعویض یا کاملاً جامد، در راستای هدف خود برای خنثی شدن کربن دی اکسید تا سال 2050 خبر داد.

به علاوه، این شرکت در حال توسعه یک پلتفرم جدید به نام FUN است و قصد دارد سه مدل EV سایز بزرگ را در ژاپن، ایالات متحده و اروپا بین سال‌های 2024 تا 2025 معرفی کند.

موتورسیکلت‌های برقی هوندا تا سال 2025

همچنین هوندا اعلام کرده علاوه بر این مدل موتورسیکلت‌ها، در حال طراحی و کار بر روی دوچرخه‌هایی مخصوص کودکان بوده که قرار است بر اساس همان پیشرانه ساخته شوند.

البته این‌ برنامه‌های جدید، تولید مدل‌های موتور احتراق داخلی این شرکت را متوقف نمی‌کند ولی هوندا قول داده است که با معرفی تعداد بیشتری موتورسیکلت‌های سوخت انعطاف‌پذیر (که می‌توانند از سوخت‌های مبتنی بر اتانول E20 و E100 استفاده کنند)، آنها را با محیط زیست سازگارتر کند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی موتورسیکلت‌های برقی هوندا جیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر