;
coinex

نسخه‌های حافظه پیکسل 7 مشخص شد

طبق گزارش‌های جدید، نسخه‌های حافظه پیکسل 7 شامل 128 گیگابایت و 256 گیگابایت بوده و تنها در همین دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌های اخیر، گوگل قرار است در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر 1401) از سری پیکسل 7 و همچنین دستگاه‌های خانه‌ هوشمند Nest رونمایی کند. البته این شرکت هنوز اطلاعاتی را در مورد محصولات خود به اشتراک نگذاشته است؛ اما شایعات زیادی از منابع مختلف منتشر شده که تعدادی از ویژگی‌های دستگاه‌های گوگل را فاش می‌کند.

بر اساس قسمتی از این اخبار، انتظار می‌رود که ساعت پیکسل با قیمت بالاتری از گلکسی واچ 5 سامسونگ عرضه شود. همچنین افشاگر قابل اعتماد، رونالد کوانت، اعلام کرده است که نسخه‌های حافظه پیکسل 7 تنها در دو مدل 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: جعبه گشایی پیکسل 7 پرو پیش از رونمایی رسمی [+ویدیو]

نسخه‌های حافظه پیکسل 7 فاش شد

با آنکه گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نیز در سال گذشته با نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی روانه بازار شدند؛ اما نسخه 256 گیگابایتی آن هرگز وقت وارد بازارهای اروپا نشد. طبق گزارش‌های XDA این روند دیگر برای گوشی‌های سری جدید گوگل تکرار نخواهد شد و گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در نسخه‌های 128 گیگابایت و 256 گیگابایت هم در بازار داخلی و هم در بازارهای اروپا عرضه می‌شوند.

البته یکسری ابهامات وجود دارد و آن این است که آیا پیکسل 7 پرو دارای نسخه بالاتر از 128 و 256 گیگابایت هست و یا خیر؟ و آیا در صورتی که گوگل نسخه 512 گیگابایتی پیکسل 7 را ارائه دهد، در همه بازارها عرضه می‌شود؟ آیا در دسترس همگان قرار خواهد گرفت و یا محدود به مکان خاص و مشخص شده‌ای است؟ به هر حال باید منتظر ماند و دید که تا زمان برگزاری رویداد گوگل، چه نسخه‌های از این گوشی رونمایی می‌شود و شایعات مختلف همچون گزارش کوانت حقیقت دارد یا نه.

در بخش دیگری از گزارش کوانت، گفته شده است که احتمال دارد این سری از گوشی‌های پیکسل 7 از نسل دوم تراشه‌ی اختصاصی تنسور موسوم به Tensor G2 پشتیبانی کنند. علاوه‌براین، شرکت مستقر در مانتین‌ ویو، رنگ‌بندی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را نیز تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد نسخه‌های حافظه پیکسل 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: XDA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر