;
coinex

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس ؛ در داخل آیفون چه می‌گذرد؟ [+ویدیو]

با انتشار ویدیوی کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس می‌توان نگاهی به طراحی و چینش اجزای داخلی یک گوشی آیفون بدون درگاه سیمکارت داشت.

سری آیفون 14 چندی پیش رسما رونمایی شد و این محصولات به زودی به دست اولین خریداران خواهند رسید. آیفون‌های جدید اما گرچه به نظر در ظاهر تفاوتی با نسل قبل ندارند، اما تغییرات مهمی در اجزای داخلی آن‌ها رخ داده است. همین موضوع بهانه‌ای شده برای PBKreviews تا یک جراحی دقیق روی آیفون 14 پرو مکس انجام دهد و نتیجه را در قالب یک ویدیوی جالب منتشر کند.

بیشتر بخوانید: داینامیک آیلند در آیفون 14 چیست و چگونه کار می‌کند؟

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس

خبر خوب این که تعمیر این گوشی نسبتا آسان است، حداقل برخی از قطعات آن اینطور به نظر می‌رسند و از آنجایی که «مورد آزمایش» در این ویدیو یک آیفون مختص بازار آمریکا است، خبری از سینی سیمکارت فیزیکی نیست.

در ویدیو اولین عضوی که از آیفون جدید جدا می‌شود نمایشگر گوشی است. سپس یک صفحه فلزی وجود دارد که به محکم نگه داشتن کابل‌های مختلف به مادربرد دو لایه کمک می‌کند و همچنین به عنوان پخش کننده حرارت عمل می‌کند. پس از آن، می‌توانید شروع به جدا کردن صفحه نمایش و باتری نیز کنید. بنابراین این دو تعمیر متداول به راحتی انجام می شوند، اگرچه این بدان معنا نیست که ارزان هستند.

کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس ؛ در داخل آیفون چه می‌گذرد؟ [+ویدیو]

رسیدن به دوربین‌ها مستلزم جدا کردن چند جز دیگر است. نکته جالبی که از ویدیو به دست می‌آید این است که دوربین سلفی جدید دارای OIS است (شما می توانید آن را در دقیقه 3:40 ببینید). اپل برای اولین بار فوکوس خودکار را به دوربین سلفی اضافه کرده، اما هیچ اشاره‌ای به لرزشگیر اپتیکال نکرده بود و این بی‌تردید پیشرفت خوبی است.

یکی دیگر از پیشرفت‌های مهم آیفون ۱۴ پرو مکس، قابلیت ارتباط ماهوارهای برای ارسال پیام‌های اضطراری است که قطعه‌ی مرتبط با این ویژگی فضای بسیار کوچکی را روی مادربرد اشغال کرده است. در ادامه شما را به تماشای ویدیو کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر