;
coinex

حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک

با حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ از جمله حذف کلید پاور و کلید تنظیم صدا، تغییرات چشمگیری در طراحی گوشی‌های این برند، ایجاد خواهد شد.

طبق شایعات اخیر، سامسونگ ممکن است تمام دکمه‌های فیزیکی، یعنی کلید پاور و دکمه تنظیم صدا را از گوشی‌های پرچمدار آینده خود حذف کند. ظاهراً این تغییر چند سال دیگر اتفاق خواهد افتاد، بنابراین لازم نیست نگران این باشید که سری گلکسی اس 23 آینده فاقد دکمه‌های فیزیکی باشد.

این شایعه که مسلماً عجیب به نظر می‌رسد، ادعا می‌کند که عملکرد کلیدهای پاور و تنظیم صدا به طور کامل توسط نرم افزار انجام می‌شود.  نحوه عملکرد با حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ به طور دقیق مشخص نیست، اما OreXDA ادعا می‌کنند که این قابلیت تا سال آینده برای سری گلکسی S23 یا گلکسی Z Fold / Flip 5 فعال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ

طبق شایعات، به نظر می‌رسد که گلکسی S25 اولین گوشی‌ای باشد که از دکمه‌های فیزیکی بهره نمی‌برد. البته با توجه به پیش‌بینی‌ها، گلکسی S25 بیش از دو سال با عرضه نهایی خود فاصله دارد؛ ولی این مدت برای ایجاد تغییرات اساسی در طراحی گوشی‌های سامسونگ کمی کوتاه به نظر می‌رسد. حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ

با این وجود، طبق توییت‌ها، این امکان وجود دارد که گلکسی S25 بدون دکمه، یک دستگاه انحصاری برای شرکت KT باشد که دومین اپراتور بزرگ بی‌سیم در کره جنوبی است. به عبارت دیگر، نسخه جهانی گلکسی S25 ممکن است همچنان دارای دکمه های فیزیکی باشد، اما نسخه انحصاری KT طراحی متفاوت و ویژگی‌های نرم افزاری جدیدی برای جبران کمبود دکمه‌های فیزیکی داشته باشد.

ناگفته نماند، این اولین باری نیست که در مورد این تغییر طراحی و حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ شایعاتی می‌شنویم. به طور مثال چند سال پیش شایعه شده بود که گلکسی نوت 10 کلیدهای فیزیکی را حذف می‌کند. همچنین چندین سال است که پتنت‌های مختلف سامسونگ که طراحی های بدون دکمه را توصیف می کنند، ارائه می‌شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی این ایده بالاخره حقیقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی‌های سامسونگ چیست؟ به نظر شما سامسونگ چگونه این تغییر را در گوشی‌های خود اعمال خواهد کرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر