;
coinex

تاریخ رویداد معرفی شیائومی 12T مشخص شد

پس از انتشار شایعات بسیار، به تازگی تاریخ رویداد معرفی شیائومی 12T و همچنین شیائومی 12T پرو به لطف یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد فاش شده است.

گفتنی است که شیائومی در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های هوشمند سری 12T در کنار تعدادی از محصولات جدید خود در روزهای آینده است. تاریخ این رویداد در جدیدترین افشاگری‌‌ها فاش شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

تاریخ رویداد معرفی شیائومی 12T

شیائومی در مورد جزئیات کلیدی از جمله تاریخ عرضه، قیمت و در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند سری 12T اطلاعاتی را منتشر کرده است. علاوه بر آن، افشاگری به نام Abhishek Yadav نیز اطلاعاتی درباره برنامه غول گوشی‌های هوشمند چینی برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید به بازار جهانی فاش کرده است.

تاریخ رویداد معرفی شیائومی 12T

Abhishek ادعا می‌کند که گوشی‌های هوشمند شیائومی 12T و 12T Pro هفته آینده میلادی به صورت جهانی عرضه خواهند شد. همچنین، او پیش‌بینی می‌کند که شیائومی از تبلت Redmi Pad و همچنین هدفون Redmi Buds 4 Pro TWS در هفته‌های آینده رونمایی کند. این افشاگر تصویری از گوشی‌های سری 12T و تبلت Redmi Pad را از طریق توییتی به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند سری 12T دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی و یک فلاش LED باشد. همچنین، گوشی هوشمندی که در تصویر مشاهده می‌شود، دارای گزینه رنگ مشکی است. با این حال، شرکت فناوری مستقر در پکن این گمانه‌زنی را نه تایید و نه رد کرده است.

باید بگوییم که آخرین اطلاعات منتشر شده در اوایل ماه جاری میلادی با پیش‌بینی پاراس گوگلانی، کارشناس اطلاعات این شرکت، همزمان است. به گزارش پاراس، شیائومی قصد دارد به زودی گوشی‌های هوشمند 12T 5G و 12T Pro 5G را عرضه کند. همچنین تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Abhishek نشان می‌دهد که تبلت Redmi Pad نیز دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما تاریخ رویداد معرفی شیائومی 12T قطعی است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر