;
coinex

تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره با تخفیف ویژه در ندا بال

یکی از بهترین گزینه ها برای سفر خارجی خرید تور استانبول است. ترکیه به دلیل جاذبه های تاریخی بی نظیر و مراکز خرید متعدد، یکی از بهترین گزینه های سفر برای گردشگران است.

برای سفر به استانبول کافی است تور مسافرتی مورد نظر خود را از ندابال انتخاب کرده و خریداری کنید تا با خیال راحت سفر کنید. تور لحظه آخری یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهد ارزان ترین و بهترین تور برای مقصد مورد نظرشان را خریداری کنند. استانبول چند فرودگاه دارد؟ جاذبه های گردشگری استانبول کدام ها هستند؟ بهترین تفریحات در استانبول چیست؟ برای رسیدن به پاسخ سوالات و تور لحظه آخری استانبول اتل ۵ ستاره با تخفیف ویژه در ندابال با ما همراه باشید.

 شهر استانبول

شما قبل از سفر به هر مقصدی باید در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید. استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و در همسایگی ایران قرار دارد یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری در میان مسافران ایرانی و خارجی از سر تا سر جهان است. شهری باشکوه، زیبا، تاریخی و توریستی، که جزو بهترین تورهای تفریحی است و شما میتوانید به این شهر زیبا سفر کنید. ترکیه شهر کباب های خوشمزه ترکی ، چایی های ذغالی و گنجینه ارزشمند معماری جهان است که یکی از بهترین مکان ها برای یک مسافرت و یک تجربه ناب بشمار می آید. استانبول شهری چند فرهنگی با بیشینه تاریخی بسیار غنی است علاوه بر تمام جذابیت های گردشگری و دیدنی، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید، تفریح، محله گردی و… است. استانبول بهشت افرادی است که علاقه شدیدی به خرید کردن دارند. سوغاتی های سنتی متنوع، قیمت های مقرون به صرفه و حضور شعبه های متعدد برندهای مطرح دنیا در استانبول، این شهر را به بهشتی برای خرید کردن تبدیل کرده است. یکی دیگر از مناطق زیبای استانبول تپه کاملیکا با به ترکی چاملیچا است. تپه چاملیچا بلندترین نقطه استانبول است که حدود ۲۶۷ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. پیشنهاد میشود حتما به این منطقه سر بزنید.

روزهای زیبای شهر استانبول

تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره با تخفیف ویژه در ندا بال

با توجه به اینکه شما کدام بلیط هواپیما استانبول را برای تور خود انتخاب کرده اید، هواپیما در یکی از دو فرودگاه صبیحا گوکچن و فرودگاه جدید استانبول می نشیند. هر دو این فرودگاه ها به امکانات عالی و باندهای بزرگ برای فرود هواپیما مجهز هستند، اما فرودگاه جدید استانبول یکی از معروف ترین برج های مراقبت جهان است. فرودگاه جدید استانبول در کناره دریای سیاه و بین شهرهای ساحلی ینیکوی، تایاکادین و آکپینار قرار دارد.

 رزرو هتل در استانبول

یکی از مهم ترین قسمت های برنامه ریزی برای سفر انتخاب و رزرو هتل است. در صورت سفر با تور استانبول به این شهر، نیاز به یک هتل با امکانات بسیار خوب دارید تا سفری دلپذیر و خاطره انگیز برای خود بسازید. به دلیل وجود جاذبه ها و مراکز خرید در مناطق بی اغلو و فاتح اکثر هتل های این شهر در این دو محدوده قرار دارند.  استانبول به دلیل اینکه شهری توریستی است و هر ساله  تعداد بسیار زیادی گردشگر وارد این شهر می شود، هتل های فوق العاده ای ساخته است. قیمت هتل به مواردی همچون محله هتل، امکانات هتل و چند ستاره بودن آن بستگی دارد. به مراتب هتل های 5 ستاره نسبت به دیگر هتل ها هزینه بیشتری دریافت میکنند. هتل های منطقه آسیایی استانبول ارزان تر از هتل های بخش اروپایی استانبول هستند. اگر میخواهید در هزینه های هتل در استانبول صرفه جویی کنید، بهتر است به هتل های محله استقلال یا آکسارای مراجعه کنید. قیمت تور استانبول متناسب  با قیمت هتل مشخص می شود.  در این بخش تعدادی از هتل های خوب استانبول را به شما معرفی می کنیم. از جمله بهترین هتل های استانبول می توان به هتل الیت ورلد، هتل گرند جواهر، هتل تایتانیک سیتی، هتل مارمارا و…  اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه: شما میتوانید برای رزرو تور قشم، همین امروز در سایت ندابال اقدام نموده و تخفیف ویژه ای را دریافت نمایید.

هتل مارمارا

یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر استانبول هتل مارمارا است که در منطقه تکسیم قرار دارد و دارای  388 اتاق است. این هتل دسترسی نسبتا خوبی به قسمت های دیگر شهر استانبول دارد. انواع کافه و رستوران، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه، سالن زیبایی و اینترنت رایگان از امکانات هتل مارمارا است.

هتل رادینسون بلو

این هتل 5 ستاره و لوکس یکی از مراکز تجاری استانبول نیز است که در منطقه شیشلی قرار دارد. از امکانات هتل رادینسون بلو میتوان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، آرایشگاه، سالن اجتماعات، سیستم گرمایشی، رستوران و کافه، خشکشویی، اجاره خودرو، منوی غذاهای رژیمی و… اشاره کرد.

فصل سفر به استانبول

تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره با تخفیف ویژه در ندا بال

هنگام خرید و رزرو تور استانبول حتما آب و هوای آن را از قبل چک کنی. استانبول شهری است که تقریبا در تمام طول سال می توانید به عنوان مقصد خود انتخاب کنید و همه  ماه های سال برای سفر به استانبول مناسب است. شهر استانبول در هر مقطعی از سال جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد اما بهار و پاییز انتخاب خوبی برای گردشگری استانبول است. علاوه بر هوای خوب پاییز و بهار، حراج ها و جشنواره های زیادی هم در این دو فصل برگزار می شود که می توانند سفر شما را هیجان انگیزتر کنند. بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار است زیرا میزان بارش های فصلی در این فصل کم شده و هوا طراوت خاصی به خود می گیرد. در فصل بهار،برندهای لباس در استانبول از شرایط و تخفیف های ویژه تری نسبت به بقیه فصول سال بهره مند هستند. شهر استانبول سراسر از پاساژها و مراکز خرید است و اگر به این شهر سفر کنید، احتمالا هنگام برگشت دچار اضافه بار خواهید شد. در فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و آزاد شدن زمان مردم، استانبول بسیار شلوغ می شود؛ همچنین شرایط جوی هوا نسبت به دیگر فصل های سال بسیار گرم تر می شود. به صورت کلی ، فصل پاییز، ارزانترین فصل ها برای سفر به استانبول است.

پیشنهاد ویژه: شما میتوانید همین امروز با تخفیف 40 درصدی تور مشهد را از وبسایت ندابال تهیه نمایید..

مدارک مورد نیاز  سفر به استانبول در فصل تابستان

سفر به استانبول به دلیل نبودن دردسر های تقاضای ویزا و پرداخت هزینه های اضافی بسیار آسان است. مدارک لازم برای سفر به استانبول پاسپورت با مدت اعتبار حداقل۶ ماه است. ایرانی ها نیازی به دریافت دیزا برای سفر به استانبول و ترکیه را ندارند. در واقع قوانین ترکیه به این صورت است که ایرانی ها با پاسپورت میتوانند ۹۰ روز در ترکیه بمانند.

 سایت ندا بال

آژانس مسافرتی ندا بال سفرهای متعددی را برنامه‌ریزی کرده و تورهای مختلف داخلی و خارجی با مدیریت های عالی را به مشتریان خود عرضه می کند. این آژانس مسافرتی صفرتا صد برنامه ریزی های شما برای یک سفر ایمن در استانبول را برنامه ریزی می کند و تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره را به شما ارائه می کند. اگر به دنبال سفر ارزان هستید،  باید یک پرواز ارزان استانبول را پیدا کنید. ارزان تر از بلیط های سیستمی معمولا بلیط های لحظه آخری هستند. برای تجربه یک سفر خاطره انگیز و به صرفه از لحاظ اقتصادی به استانبول، می توانید از پکیج های تور استانبول ندا بال استفاده کنید. شما به راحتی می توانید از کد تخفیف هایی که این آژانس برای تور استانبول خود قرار داده است استفاده کنید. امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر