;
coinex

بروزرسانی وضعیت واسیل کاردانو : IOG جزئیات آپدیت را منتشر کرد

طبق آخرین بروزرسانی وضعیت واسیل کاردانو (Vasil Cardano)، حدود 60 درصد صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح دنیا آمادگی خود را برای این بروزرسانی اعلام کرده‌اند.

تنها یک هفته تا راه‌اندازی بروزرسانی واسیل کاردانو زمان باقی مانده است. هدف اصلی این بروزرسانی افزایش و بهبود قابلیت‌های شبکه کاردانو خواهد بود. علاوه بر ویژگی‌های جدید Plutus v2، در بروزرسانی واسیل شاهد به حداکثر رسیدن ظرفیت و توان شبکه هستیم.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

بروزرسانی وضعیت واسیل کاردانو

در سپتامبر 2022، تیم مشترک بنیاد IOG/Cardano بروزرسانی واسیل را با استفاده از ترکیب کننده هارد فورک در سطح پروتکل پیاده‌سازی خواهند کرد. توسعه‌دهندگان در 27 سپتامبر  قادر به استفاده از ویژگی‌های جدید (از جمله پشتیبانی از نودها و CLI) همراه با Plutus 2 هستند.

در حال حاضر IOG، نرم‌افزارهای غیرمتمرکز (dApp) کاردانو را بر اساس سه معیار مختلف نودها، صرافی‌ها و آمادگی نرم‌افزارها ردیابی می‌کند. جامعه SPO اولین بنیانی بود که به بالاترین سطح آمادگی واسیل کاردانو رسید. در حال حاضر سازگاری SPO با واسیل کاردانو حدود 98 درصد است؛ این بدان معناست که 98 درصد از بلاک‌های SPO توسط گره Vasil 1.35.3 ایجاد می‌شوند.

بروزرسانی وضعیت واسیل کاردانو : IOG جزئیات آپدیت را منتشر کرد

نقدینگی صرافی‌های ارز دیجیتال در حال حاضر 60 درصد است. چندین صرافی برتر ارزهای دیجیتال آمادگی خود برای بروزرسانی واسیل کاردانو را اعلام کردند. بنیاد کاردانو انتظار دارد تا زمان راه‌اندازی واسیل حدود 80 درصد از صرافی‌ها آمادگی لازم را کسب کرده باشند.

کاربرانی که در حال حاضر توکن‌های ADA را در صرافی‌ها نگه داری می‌کنند، در صورتی که صرافی مورد نظرشان سیستم خود را در زمان بروزرسانی تغییر نداده باشد، ممکن است با وقفه در دریافت خدمات مواجه شوند.

IOG جهت نظارت و کسب اطمینان از آمادگی پروژه‌ها، با برخی از پروژه‌های برتر dApp همکاری کرده است. طبق آخرین بروزرسانی وضعیت واسیل کاردانو اکثر پروژه‌ها به سازگاری قابل قبولی رسیده‌اند.

توسعه‌دهندگان کاردانو برای مشخص شدن زمان راه‌اندازی واسیل اقدام به رأی‌گیری نمودند. با توجه به بازخوردهای مثبت، تاریخ ارتقا شبکه اصلی مشخص شد. آزمایش اولیه Vasil نیازمند ایجاد شبکه اصلی Vasil devnet بود. قبل از هاردفورک شبکه اصلی، ارتقا به محیط پیش تولید می‌بایست با موفقیت انجام شود.

از محیط آزمایشی هارد فورک واسیل در تاریخ 19 سپتامبر رونمایی خواهد شد. پیشنهاد ارتقا شبکه اصلی واسیل نیز می‌بایست در این تاریخ ارسال شود. رویداد هاردفورک mainnet برای 22 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. در 24 سپتامبر، عملکرد Plutus در محیط پیش تولید در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بروزرسانی وضعیت واسیل کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر