;
coinex

افزایش حاشیه نمایشگر گلکسی S23 نسبت به نسل قبل ؛ عقبگرد دور از انتظار سامسونگ!

یک افشاگر معروف دنیای تکنولوژی مدعی شده که سامسونگ در نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود اقدام به افزایش حاشیه نمایشگر گلکسی S23 خواهد کرد!

خبر کوتاه و ساده است، طراحی گلکسی اس 23 زشت‌تر از اس 22 خواهد بود! بله به واقع سامسونگ قصد دارد در یک گام رو به عقب، حاشیه نمایشگر گلکسی اس 23 را افزایش دهد. البته نه به آن حدی که خیلی به چشم بیاید، ولی در هر حال افزایش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

افزایش حاشیه نمایشگر گلکسی S23

انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال میلادی جدید از سری گوشی‌های اس 23 پرده‌برداری کند. اما حال مشخص شده که این سری جدید ممکن است یک تغییر طراحی مهم نسبت به نسل قبل داشته باشد.

این تغییر که برخی از آن به عنوان گامی رو به عقب برای سامسونگ یاد کرده‌اند، افزایش پهنای حاشیه نمایشگر است که البته بعید است خیلی به چشم بیاید.

افزایش حاشیه نمایشگر گلکسی S23 نسبت به نسل قبل ؛ عقبگرد دور از انتظار سامسونگ!

گرچه در هر حال این یک تصمیم عجیب از سوی برندی چون سامسونگ به نظر می رسد اما گفته می‌شود تفاوت بسیار جزئی و در حد 0.15 میلی‌متر از هر دو طرف است.

این رقم البته در مورد نسخه پلاس پرچمداران نسل جدید سامسونگ به 0.20 میلی‌متر می رسد. با این اوصاف ممکن است نسل جدید گوشی‌های سامسونگ جذابیت بصری نسل گذشته را نداشته باشند.

این نکته را هم باید متذکر شد که گرچه تغییر جزئی و اندک به نظر می‌رسد، باید دید در زمان در دست گرفتن گوشی یا مقایسه آن با نسل قبل چطور به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش حاشیه نمایشگر گلکسی S23 نسبت به نسل قبل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر