;
coinex

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل

تولید محتوای حرفه‌ای با خرید بهترین میکروفن یقه ای برای موبایل

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای تولید محتواهای صوتی و یا ویدیویی از گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند.

چرا که این دستگاه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و کاربری آن‌ها نیز بسیار آسان‌تر است؛ اما با وجود تمام این مزایا، میکروفون‌های گوشی موبایل برای تولید محتوای حرفه‌ای طراحی و تولید نشده‌اند و صرفا برای مکالمه مناسب هستند. به همین خاطر بسیاری از تولیدکنندگان محتوا به دنبال خرید بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل می‌گردند. میکروفونی که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد. همچنین بتوان آن را به انواع گوشی‌های موبایل مانند اندروید و IOS متصل کرد. در این مطلب با ویژگی‌های بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل آشنا می‌شویم و چند مدل برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل بسیار دشوار است؛ اما با بررسی برخی پارامترها می‌توان به‌راحتی بهترین میکروفون را انتخاب کرد. برای مثال وزن یک پارامتر بسیار مهم در انتخاب و خرید بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل است. چرا که تولیدکننده محتوا باید برای ساعت‌های طولانی فرستنده این نوع میکروفون‌ها را روی یقه یا دیگر قسمت‌های لباس خود تحمل کند. به همین خاطر اگر وزن و ابعاد فرستنده این نوع میکروفون‌ها بالا باشد، تحمل آن‌ها بسیار دشوار می‌شود.

وزن پایین؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین میکروفون یقه‌ای برای موبایل

بسیاری از میکروفون‌های یقه ای موجود در بازار وزن بسیار پایینی دارند؛ اما برخی از آن‌ها نیز جزو میکروفون‌های سنگین‌وزن به‌شمار می‌آیند. به همین خاطر بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل باید در کنار کارایی مناسب، وزن پایینی نیز داشته باشد تا بتوان برای مدتی طولانی، حضور آن را روی یقه یا قسمت‌های دیگر لباس مانند روسری تحمل کرد.

عموما میکروفون‌های یقه‌ای با سیم، از میکروفون‌های یقه‌ای بی‌سیم وزن کم‌تری دارند. چرا که درون نسخه‌های بدون سیم این میکروفون‌ها، یک باتری تعبیه شده است که وزن آن‌ها را کمی بالا می‌برد. پس اگر می‌خواهید میکروفون یقه‌ای شما وزن کم‌تری داشته باشد، به سراغ میکروفون‌های با سیم بروید. البته که سیم این میکروفون‌ها خود می‌تواند یک عامل اذیت‌کننده باشد.

قیمت مناسب به همراه کارایی ایده‌آل

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل در کنار کارایی مناسب، باید مقرون‌به‌صرفه نیز باشد. چرا که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در ابتدای این مسیر دشوار هستند و بودجه زیادی برای خرید تجهیزات صدا و تصویر ندارند. به همین خاطر آن‌ها ترجیح می‌دهند تجهیزاتی را خریداری کنند که از نظر کارایی در سطح قابل قبولی قرار داشته باشند؛ اما قیمت آن نیز در محدوده مناسبی قرار بگیرد. هرچند باید اشاره کرد که میکروفون‌های یقه‌ای موبایل عموما قیمت بالایی ندارند و شما با صرف مبلغی کم می‌توانید این نوع میکروفون‌ها را خریداری کنید و در تولید محتوا آن‌ها را به کار بگیرید.

ساخت یک برند معتبر باشد

یکی دیگر از مولفه‌های بسیار مهم بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل این است که این محصول باید توسط یک برند معتبر ساخته شده باشد. برندهای زیادی در بازار هستند که میکروفون یقه‌ای برای موبایل تولید می‌کنند و محصولات آن‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند.

از جمله برندهای مشهور تولیدکننده میکروفون یقه‌ای برای موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باید اشاره کرد که کیفیت و کارایی محصولات این برندها با یکدیگر یکسان نیست و از میان این سه برند، محصولات برند Rode کیفیت بالاتری دارند. هرچند محصولات برند بویا انتخابی مقرون‌به‌صرفه‌تر به‌شمار می‌آیند. چرا که در کنار کیفیت ساخت مناسب، کارایی بسیار ایده‌آلی دارند.

ظرفیت باتری آن بالا باشد

در مدل‌های میکروفن یقه ای بیسیم برای موبایل، فرستنده و گیرنده این نوع میکروفون‌ها دارای یک باتری داخلی است. درواقع این باتری می‌باشد که نیروی لازم برای روشن ماندن میکروفون‌ها را تامین می‌کند. به همین خاطر بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل باید ظرفیت باتری زیادی داشته باشد تا بتوان از آن با خیال راحت برای ضبط ویدیو یا پادکست استفاده کرد. شایان‌ذکر است که برخی از مدل‌های میکروفون یقه‌ای می‌توانند تا 11 ساعت با یک‌بار شارژ کار کنند که این قابلیت، این مدل‌ها را به گزینه‌ای بسیار ایده‌آل تبدیل می‌کند. برخی دیگر از میکروفون‌ها نیز دارای کیس قابل شارژ هستند که به‌مانند یک پاور بانک برای آن‌ها عمل می‌کند.

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل باید برد مناسبی داشته باشد

میکروفون‌های یقه ای بی سیم دارای محدودیت از نظر برد هستند و نمی‌توان در هر فاصله‌ای از آن‌ها استفاده کرد. از طرف دیگر برخی از این نوع میکروفون‌ها برد بسیار کمی‌ دارند و به‌هیچ‌عنوان در محیط‌های بیرونی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به همین خاطر بهترین میکروفون یقه ای بلوتوثی برای گوشی باید برد مناسبی داشته باشد تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند از آن به‌راحتی استفاده کنند. برخی از مدل‌های این نوع میکروفون‌ها دارای برد 20 متر و برخی دیگر تا فاصله 200 متری قابل استفاده هستند. شما بسته با کاربری مورد نظر خود می‌توانید هر یک از این میکروفون‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

سازگاری با انواع دستگاه‌ها مانند دوربین عکاسی و گوشی موبایل

برای اتصال میکروفون‌ها به دیوایس‌های مختلف مانند دوربین عکاسی، فیلم‌برداری، گوشی هوشمند و کامپیوتر باید از مبدل‌های مختلفی مانند خروجی 3.5 میلی‌متری استفاده کرد. استفاده از مبدل‌های مختلف در کنار افزایش پیچیدگی و سختی کار، باعث افت کیفی صدای ضبط شده نیز می‌شوند. به همین خاطر بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل باید درگاه‌ها و اتصالاتی داشته باشد که بتوان آن را با انواع دیوایس‌ها لینک کرد. برای مثال برخی میکروفون‌ها یقه‌ای بازار با درگاه لایتنینگ عرضه می‌شوند تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند آن‌ها را به‌صورت مستقیم به گوشی‌های آیفون خود متصل کنند.

با بهترین میکروفون‌های یقه‌ای برای موبایل آشنا شوید

تعداد محصولات در زمینه میکروفون‌های یقه‌ای برای موبایل بسیار زیاد هستند؛ اما تنها برخی از این محصولات را می‌توان بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل دانست. محصولاتی که ویژگی‌های مختلفی مانند قیمت مناسب، کارایی ایده‌آل و کیفیت ساخت بالایی دارند. باید اشاره کرد که انتخاب از میان تمام این مدل‌ها به بودجه، کاربری و خواسته شما بستگی دارد و انتخاب بهترین از میان این مدل‌ها بسیار دشوار است. در ادامه با برخی از بهترین میکروفون‌های یقه‌ای برای موبایل آشنا می‌شویم.

میکروفون یقه‌ای بی‌سیم Rode Wireless GO

همان‌طور که اشاره شد، برند Rode یکی از بهترین تولیدکنندگان میکروفون یقه ای برای موبایل است. میکروفون یقه ای بی سیم Rode Wireless GO یکی از بهترین محصولات این برند ایتالیایی می‌باشد که در بازار ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد. درواقع بسیاری از تولیدکنندگان محتوا این میکروفون برند Rode را برای تولید محتوای حرفه‌ای انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به برد 70 متری و باتری بسیار قدرتمند اشاره کرد. اگر به دنبال خرید بهترین میکروفون برای تولید محتوا با موبایل هستید، میکروفون یقه‌ای بی‌سیم Rode Wireless GO می‌تواند انتخاب اول شما باشد. البته باید اشاره کرد که این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد.

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل

میکروفون بویا BY – M1

می‌توان گفت پرفروش‌ترین میکروفون یقه ای برای موبایل، میکروفون بویا BY – M1 است. میکروفونی که به علت قیمت بسیار مناسب خود توانست به‌سرعت در بازار به فروش بسیار زیادی دست پیدا کند و به گزینه اول خرید تولیدکنندگان محتوای تازه‌کار تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این میکروفون اقتصادی می‌توان به کابل بلند شش متری و وزن بسیار پایین 68 گرمی آن اشاره کرد. از این میکروفون می‌توانید برای ضبط صدا از طریق موبایل و همچنین دوربین‌های فیلم‌برداری و عکاسی استفاده کنید.

میکروفون یقه‌ای بی‌سیم انسر answer Lightning

برند انسر نیز یکی دیگر از برندهای قابل قبول در زمینه تولید میکروفون‌های یقه‌ای است. البته نمی‌توان لقب بهترین را به میکروفون های یقه ای این برند داد اما کیفیت آن‌ها در سطح بالایی قرار دارد و از همه مهم‌تر این است که قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است. میکروفون یقه‌ای بی‌سیم انسر answer Lightning یکی از بهترین محصولات این برند می‌باشد که در دو نسخه تک فرستنده و دو فرستنده به بازار عرضه می‌شود. همچنین باید گفت که این محصول در دو نسخه با درگاه‌های لایتنینگ (مخصوص اتصال مستقیم به آیفون) و با درگاه Type-C (مخصوص اتصال به گوشی‌های اندروید) به بازار عرضه می‌شود.

میکروفون یقه‌ای بی‌سیم بویا Boya BY-WM4 Pro-K1

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برند بویا تنها میکروفون‌هایی اقتصادی تولید می‌کند که کیفیت قابل قبولی دارند. هرچند باید گفت که برخی محصولات این برند را می‌توان بهترین میکروفون یقه ای بازار دانست. برای مثال میکروفون یقه‌ای بی‌سیم بویا Boya BY-WM4 Pro-K1 یکی از همین محصولات است که جزو بهترین‌های بازار می‌باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول انتخاب حرفه‌ای‌ها است و بسیاری از تولیدکنندگان محتوا از آن برای تولید محتوای صوتی یا ویدیویی استفاده می‌کنند.

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل

میکروفون یقه‌ای بویا مدل BY-DM10

اگر به دنبال بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل هستید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید، میکروفون یقه‌ای بویا مدل BY-DM10 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. محصولی که انواع قابلیت‌های متنوع در آن قرار داده شده است تا شما بتوانید تنها روی افزایش کیفیت محتوای تولیدی خود تمرکز کنید. این محصول می‌تواند به‌صورت مستقیم به گوشی‌های آیفون، اندروید و کامپیوترهای شخصی متصل شود.

بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل را از فلاشیران بخرید

انتخاب یک فروشگاه معتبر و باسابقه برای خرید انواع تجهیزات تولید محتوا برای موبایل از جمله میکروفون، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های شما در هنگام خرید این تجهیزات را از بین ببرد. فلاشیران به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در این زمینه در کنار شما است. اگر قصد خرید بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت ما بزنید و میکروفون‌های مختلف ما را بررسی کنید. تمام محصولات موجود در فلاشیران با ضمانت اصالت و سلامت کالا و همچنین بهترین قیمت بازار عرضه می‌شوند تا شما خریدی فوق‌العاده را تجربه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر