;
coinex

به خاطر این مشکل WatchOS 9 فعلا اپل واچ خود را آپدیت نکنید

اپل به تازگی خبر از مشکل WatchOS 9 داده است، بنابراین هنوز بهتر است که ساعت هوشمند اپل خود را به روز نکنید. اما مشکل چیست؟

چند روز پیش اپل آخرین به روزرسانی نرم افزاری اپل واچ را منتشر کرد. این یک خبر عالی برای کاربران اپل واچ به نظر می‌رسید زیرا این به روزرسانی برای بسیاری از مدل‌های قدیمی نیز ارائه شده است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری WatchOS 9 برای سری اپل واچ 7 تا اپل واچ 4 عرضه شد.

در زمان نوشتن این مطلب، بسیاری از ساعت‌های هوشمند اپل به‌روزرسانی شده‌اند، برخی دیگر نیز به یک یا دو دلیل هنوز به‌روزرسانی نشده‌اند. اما اگر تاکنون ساعت خود را به روز نکرده‌اید، به نظر می‌رسد که بهتر است فعلاً برای این امر دست نگه دارید.

آخرین نسخه WatchOS 9 یک مشکل جدی دارد که باید در مورد آن آگاه باشید. این به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا به‌روزرسانی را انجام دهید یا به منظور برطرف شدن این مشکل توسط اپل صبر کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت Water Lock اپل واچ چیست و چگونه کار می‌کند؟

مشکل WatchOS 9 چیست؟

مشکل WatchOS 9 و به‌روزرسانی آن بسیار جدی است، این مشکل باعث خراب شدن سرویس پخش Spotify در اپل واچ می‌شود. از زمانی که این مشکل رویت شد، Spotify چندین ایمیل به کاربران خود ارسال کرده است که به آن‌ها در مورد این باگ هشدار داده است.

مشکل WatchOS 9

در ایمیل ارسال شده توسط Spotify آمده است:

به‌روزرسانی watchOS 9 باگی دارد که باعث می‌شود استریم Spotify در اپل واچ متوقف شود. ما از کاربران اپل واچ اسپاتیفای می‌خواهیم تا زمانی که اپل راه‌حلی برای رفع این مشکل ارائه نداده است، به‌روزرسانی watchOS 9 را نصب نکنند. کاربرانی که قبلاً تحت تأثیر قرار گرفته‌اند می‌توانند در عوض محتوای خود را در اپل واچ خود بارگیری کنند و به صورت آفلاین گوش دهند یا از گوشی هوشمند خود استریم را پخش کنند.

همچنین طبق شکایات کاربرانی که پیش از این اپل واچ خود را به آخرین به‌روزرسانی ارتقا داده‌اند، به نظر می‌رسد که پخش موسیقی با استفاده از برنامه Spotify در اپل واچ در عرض یک دقیقه پس از پخش آن قطع می‌شود. با این حال، خط نشان‌دهنده دقایق موسیقی به حرکت خود ادامه می‌دهد، انگار که موسیقی هنوز در حال پخش است. اما صدای موسیقی را نمی‌شنوید. این امر هنگام استفاده از شبکه‌های Wi-Fi و اینترنت گوشی‌های همراه اتفاق می‌افتد.

بنابراین این مطلب به منظور هشدار به کسانی است که هنوز به‌روزرسانی را انجام نداده‌اند. اگر محتوای Spotify زیادی را با استفاده از اپل واچ خود پخش می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم فعلاً با توجه به مشکل WatchOS 9 این به‌روزرسانی را نصب نکرده و منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشید. اپل در حال حاضر روی نسخه به‌روزرسانی WatchOS 9.1 کار می‌کند. در واقع، نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده آن در حال آزمایش است. شما می‌توانید چند هفته دیگر آن را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشکل WatchOS 9 در ساعت هوشمند اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر