;
coinex

پاور بانک مغناطیسی بی‌سیم شیائومی برای گوشی‌های‌ آیفون معرفی شد

پاور بانک مغناطیسی بی‌سیم شیائومی برای گوشی‌های آیفون توسعه داده شده است. این محصول می‌تواند برای کاربران آیفون بسیار کاربردی باشد.

شیائومی یک لوازم جانبی جذاب و کاربردی برای گوشی‌های آیفون در چین معرفی کرده که درواقع یک پاوربانک بی‌سیم مجهز به شارژر بی‌سیم است که 199 ین برابر با 29 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: شارژدهی باتری آیفون 14 پرو مکس نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته است

پاور بانک مغناطیسی بی‌سیم شیائومی

جدیدترین لوازم جانبی شیائومی برای گوشی‌های آیفون 13 و 12 طراحی شده و گرچه آیفون 14 هم ابعاد و طراحی مشابهی با نسل‌های قبلی دارد، این شرکت پشتیبانی این پاور بانک از آیفون 14 را تایید نکرده است.

البته که قاعدتا این محصول باید بتواند آیفون 14 را هم شارژ کند اما از آنجا که شیائومی در هیچ بخشی از توضیح محصول این پاوربانک در وب سایت خود به این مورد اشاره نکرده، نمی‌توانیم از این بابت مطمئن باشیم. در هر حال می‌توان برای این مورد منتظر آزمایش کاربران بود.

پاور بانک مغناطیسی بی‌سیم شیائومی برای گوشی‌های‌ آیفون معرفی شد

در مورد ویژگی‌ها، این محصول هم یک پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی و هم یک شارژر بی‌سیم است و از آنجا که این دو ماژولار هستند، می‌توان آنها را جدا کرد و به طور جداگانه مورد استفاده قرار داد.

این پاوربانک ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌تواند به طور مغناطیسی به آیفون 12 و 13 متصل شود. این محصول دارای دو پورت USB Type C نیز هست که هر دو ورودی 20 وات و خروجی 12 وات دارند. همچنین یک پین pogo وجود دارد که برای اتصال بین پایه شارژ بی سیم مورد نیاز است. دومی دارای یک USB Type-C متصل است که برای شارژ باید به یک آداپتور وصل شود.

در حال حاضر، پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی در رنگ سفید عرضه شده و مانند بسیاری از لوازم جانبی این برند محدود به بازار چین خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پاور بانک مغناطیسی بی‌سیم شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر