;
coinex

ماجرای تغییر جنسیت جنجالی و عجیب امیر تتلو چیست؟! [+عکس]

تغییر جنسیت امیر تتلو در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای طلاق جنجالی فاش شد: علت جدایی سحر قریشی و امیر تتلو! [+ ویدیو]

ماجرای تغییر جنسیت و ظاهر متفاوت امیر تتلو [+فیلم لاک زدن]

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام ضمن اعلام خبر تغییر جنسیت خود به تمایلات شخصی اش برای دختر شدن اعتراف کرد. تتلو که خبرهایی مبنی بر تغییر جنسیت اش در فضای مجازی منتشر شده بود در صفحه خود به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد او در ویدیویی به این خبر نیز واکنش نشان داد.

امیر تتلو پیش از این با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد. پیشتر عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

تغییر جنسیت امیر تتلو

اعتراف جنجالی خواننده معروف!

تتلو با اعلام اینکه گروه نوازندگان و تیم کنسرت مهرماه این خواننده متشکل از ۵ پسر و ۵ دختر است، خود را نصف پسر و نصف دختر عنوان کرد.

گرایش جنسی تتلو

این عکس را در ادامه تماشا کنید:

تغییر جنسیت امیر تتلو در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶است،  امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است، امیر تتلو در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند.امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.امیرتتلونخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (86 نظر)

    آدم که برای ارضای خودش به دنیا بچسبه دست به هرکاری میزنه که لذت حداکثری رو از دنیا ببره ولی تهش میفهمه که بابا لذات دنیا محدود و تکراری و زودگذره برای همین تو این منجلاب دست پاهای الکی میزنه ، فقط خودشو توی این باتلاق بیشتر غرق میکنه
    تهشم افسردگی و خودکشیه

    پاسخ

    پست و پاک اش کن گناه میبری اولش دومش تغییر جنسیت چیه تتلو معلوم نیست چیه اصلاً با اون همه تتو و.. 😂💔

    پاسخ

    من زیاد خوشم ازش نمیاد
    حالا صداش یه چیز
    ولی یه سوال
    قراره هرکسی لاک بزنه دختر باشه !؟🗿

    پاسخ

    ماجرا یه خالی جدید واسه فالووره

    پاسخ

    دیگه چیزی پیدا نکردید برا امیرتتلو حاشیه میسازید؟😂😂😂😂😂😂💔

    پاسخ

    اصن به شما چه ربطی داره دلش خواسته
    تو برو دوغتو بنوش

    پاسخ

    تتلو آنقدر پول داره که نمیدونه چیکارش کنه

    پاسخ

    دوس داشته تغییر جنسیت بده ت چکار داری اون

    پاسخ

    تف تو صورتش

    پاسخ

    ببخشید ولی عقده ای بودن بهتر از همه چیه

    پاسخ

    طرفداراش ی مشت بچه دبستانی است که وقتی بزرگ بشن شک نکن گوش نمیدن

    پاسخ