;
coinex

مرورگر کریپتویی اپرا : همکاری Opera با فروشگاه DappRadar

مرورگر کریپتویی اپرا به طور رسمی همکاری خود با فروشگاه DappRadar را آغاز کرد. دسترسی آسان به نرم‌افزارهای وب 3 مهم‌ترین ویژگی مرورگر اپرا به شمار می‌رود.

فروشگاه DappRadar به طور رسمی همکاری خود با مرورگر کریپتویی اپرا را آغاز کرد. این همکاری باعث دسترسی مستقیم کاربران به بیش از 10 هزار برنامه غیرمتمرکز (dApp) از طریق مرورگر Opera می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین پروژه ها و ارزهای وب 3 (Web 3.0)

همکاری DappRadar با مرورگر کریپتویی اپرا

DappRadar بزرگترین فروشگاه نرم‌افزارهای غیرمتمرکز (dApp) در جهان به شمار می‌رود. در این فروشگاه بیش از 10 هزار نرم‌افزار در دسترس کاربران قرار دارد. فعالیت DappRadar در مرورگر کریپتویی اپرا منجر به سهولت دسترسی کاربران به نرم‌افزارهای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر راه‌حل‌های بلاک چینی پشتیبانی شده توسط DappRadar خواهد شد.

تیم DappRadar متعهد شده است که ادغام داده‌های قابل اعتماد فروشگاه در مرورگر کریپتویی اپرا، باعث رضایتمندی علاقه‌مندان به Web3 شود. این همکاری راه‌حلی همه‌جانبه برای علاقه‌مندان به حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده و همچنین درک محیط پیچیده رمزارزها را آسان می‌کند.

مرورگر کریپتویی اپرا : همکاری Opera با فروشگاه DappRadar

نرم‌افزار اپرا برای تمامی سیستم‌ها منتشر شده است. کاربران می‌توانند از این مرورگر در گوشی‌های موبایل هوشمند یا کامپیوترهای خود استفاده کنند. داده‌های حساس و قابل اعتماد DappRadar از طریق API مخصوص این فروشگاه در یک محیط کاربرپسندانه وارد فضای مرورگر اپرا خواهد شد. Skirmantas Junuskas، مدیرعامل DappRadar در این خصوص گفت:

طی سال‌های گذشته، تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) حوزه وب 3 رشد چشمگیری داشته و صنعت dApp با حضور میلیون‌ها کاربر هم اکنون به دوران اوج خود رسیده است. مشارکت ما با Opera، آغاز عصری جدید در حوزه نوآوری dAppها خواهد بود.

امکانات مرورگر کریپتویی Opera

کاربران مرورگر کریپتویی اپرا از این پس می‌توانند در محیط این مرورگر به جستجوی رتبه‌بندی نرم‌افزارهای غیرمتمرکز DappRadar بپردازند. داده‌های زنده و معیارهای ارزشمندی تمامی نرم‌افزارها در مرورگر اپرا فعال شده است. کاربران مرورگر اپرا به اطلاعات دقیق بیش از 12 هزار نرم افزار غیرمتمرکز مرتبط با 49 پروتکل مختلف دسترسی خواهند داشت. این نرم‌افزارها به حوزه‌هایی نظیر NFT، بازی های کسب درآمد (Play To Earn)، DeFi و غیره تعلق دارند.

مرورگر کریپتویی اپرا به طور همزمان امکان دسترسی به چندین کیف پول ارز دیجیتال را برای کاربران میسر کرده است. قابلیت Wallet Selector به طور اتوماتیک جابجایی میان افزونه‌های ولت‌ها با dAppها را انجام خواهد داد. از دیگر امکانات مرورگر Opera می‌توان به بخش اخبار و اعلانات آن اشاره کرد.

کاربران در این بخش به آخرین اخبار بلاک چین، جزئیات رویدادهای ایردراپ، پادکست‌ها، NFTها، ویدیوها، قیمت لحظه‌های ارزهای دیجیتال، هزینه‌ تراکنش شبکه‌های بلاک چینی، وضعیت سنتیمنتال بازار، تقویم رویدادها و … دسترسی خواهند داشت.

فروشگاه DappRadar در سال 2018 تأسیس شد. این فروشگاه قابلیت ردیابی، تجزیه و تحلیل و کشف فعالیت‌های نرم‌افزارهای غیرمتمرکز را برای بیش از یک میلیون کاربر فعال ماهانه خود آسان می‌کند.

پلتفرم DappRadar در حال حاضر میزبان بیش از 10 هزار نرم‌افزار متنوع در بیش از 30 شبکه بلاک چینی است. از دیگر امکانات DappRadar می‌توان به قابلیت ارزیابی جامع NFT و مدیریت پورتفولیو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مرورگر کریپتویی اپرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: crypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر