;
coinex

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام چگونه ممکن است؟

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام به راحتی امکان‌پذیر است. اگر تمایلی به دیدن استوری سایر افراد ندارید می‌توانید از ترفند مخفی کردن استوری دیگران استفاده کنید.

اگر مایل نیستید استوری‌های زیاد بعضی افراد خاص که در اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارند را ببینید، هاید استوری می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید بدون اینکه آن فرد را آنفالو و ناراحت کنید، نمایش استوری‌هایش را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

روز به روز بر قابلیت‌های و ترفندهای مختلف و جذاب اینستاگرام افزوده می‌شود و کاربران می‌توانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. قابلیت‌ها و ویژگی‌های این شبکه اجتماعی تا جایی است که می‌توان آن را کاملا شخصی سازی کرد.

موضوعی که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام است. شما می‌توانید استوری افرادی که مایل هستید را مخفی کنید و دیگر استوری آن شخص برای شما نشان داده نشود. آن شخص فرایند استوری در پیج خود را ادامه می‌دهد اما برای شما نشان داده نخواهد شد. بنابراین با وجود این قابلیت دیگر نیازی به آنفالو کردن فرد یا افراد مورد نظر نیست.

مورد بعدی اینکه شما می‌توانید استوری خود را نیز از دیگران مخفی کنید. یعنی افرادی که مایل هستید استوری شما را ببینند و افرادی که مایل نیستید قادر به دیدن استوری شما نخواهند بود. قابلیت مخفی کردن استوری اینستاگرام از دیگران بسیار جذاب است و ما می‌توانیم از طریق آن استوری خود را از افرادی خاص مخفی کنیم.

اگر مایل هستید با ترفندهای جذاب مانند مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام آشنا شوید و از آنها استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید.

Mute کردن استوری اینستاگرام از طریق پروفایل

اولین روش مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام از طریق پروفایل است. شما می‌توانید به پروفایل کاربری که نمی‌خواهید استوری‌های او را ببینید بروید و این کار را انجام دهید. پس از مراجعه به پروفایل، روی گزینه Following بزنید و سپس Mute را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

سپس کافی است گزینه Stories را فعال کنید.

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

همچنین برای ندیدن پست‌ها نیز می‌توانید گزینه Posts را فعال کنید.

میوت کردن استوری اینستاگرام از طریق بخش استوری‌ها

راه بعدی برای ندیدن استوری اینستاگرام شخصی خاص، میوت کردن آن‌ها از طریق بخش استوری‌ها در صفحه خانه است. فقط کافی است انگشتتان را روی استوری کاربری که می‌خواهید او را میوت کنید، نگه‌دارید.

سپس از گزینه‌های ظاهر شده در پایین صفحه، Mute را انتخاب کنید.

با انجام این عمل استوری فرد مورد نظر به حالت کمرنگ تغییر شکل می‌دهد و اصطلاحا گفته می‌شود که استوری وی میوت (Mute) شده است. به این صورت شما می‌توانید از مشاهده استوری فرد مدنظر صرف نظر کنید.

با طی کردن مراحل مشابه، یعنی نگه داشتن انگشت خود بر روی آیکون استوری مخاطب و اینبار انتخاب گزینه Unmute Story قادر به بازگرداندن حالت پیش‌فرض و اولیه خواهید بود. به بیان دیگر با انجام این عمل می‌توانید استوری فرد مورد نظر را از حالت کمرنگ یا Mute خارج کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه استوری‌های خود را از بقیه مخفی کنیم؟

به منظور پنهان یا مخفی کردن استوری اینستاگرام (Instagram Stories) خود می‌توانید از دو روش مختلف استفاده کنید. این روش‌ها در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

ورود به پروفایل کاربر مد نظر

در روش اول شما باید به پروفایل مخاطب مد نظرتان مراجعه کنید و از این طریق دسترسی وی به استوری اینستاگرام خود را متوقف سازید. این روش در شرایطی کاربرد دارد که قصد داشته باشید استوری اینستاگرام (Instagram Stories) خود را از دید یک فرد خاص پنهان کنید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به پروفایل کاربر مدنظر مراجعه کنید. سپس مانند تصویر بالا، آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. این آیکون در نسخه آی او اسی اینستاگرام شبیه به یک خورشید است.

در آخر از بین گزینه‌های موجود، گزینه Hide Your Story را انتخاب کنید.

با انجام این عمل فرد مد نظر قادر به مشاهده استوری اینستاگرام شما نخواهد بود. به بیان دیگر، با انجام این عمل استوری‌های شما در اینستاگرام از دید وی مخفی می‌شوند.

می‌توانید این عمل را برای هر تعداد افرادی که تمایل دارید استوری شما از دید آنها مخفی باشد، انجام دهید. در نظر داشته باشید که با طی کردن مراحل مشاهده و انتخاب گزینه Unhide Your Story دسترسی فرد مورد نظر را به شرایط عادی بازگردانید.

بیشتر بخوانید:

استفاده از منوی تنظیمات پروفایل خودتان

این روش به مراتب کاربردی‌تر از روش اول است. این روش به ویژه در شرایطی کاربرد دارد که تمایل داشته باشید بخش استوری اینستاگرام (Instagram Stories) خود را از دید تعداد زیادی از فالوورهایتان پنهان کنید.

در این روش از منوی تنظیمات اکانت خودتان استفاده خواهید کرد. به منظور مخفی کردن استوری اینستاگرام (Instagram Stories) اکانت خود، مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا با لمس آیکون موجود در گوشه سمت راست و پایین منوی اینستاگرام به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید. سپس آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. نکته اینکه، این آیکون در نسخه آی او اسی اینستاگرام شبیه به یک خورشید است.

حال که منوی تنظیمات یا همان Settings اکانت اینستاگرام نمایان شده، باید در لیست آن گزینه Story Settings را انتخاب کنید و گزینه Hide Story From را لمس کنید.

در این شرایط مانند تصویر بالا و سمت راست لیستی از فالوورهایتان نمایان می‌شوند که یک دایره در گوشه سمت راست نام هر یک از آن‌ها موجود است. با لمس این دایره و تیک دار شدن آن، دستور مخفی کردن استوری اینستاگرام (Instagram Stories) برای فالوور مورد نظر صادر می‌شود.

بنابراین می‌توانید هر تعداد از افرادی که قصد دارید استوری‌های اینستاگرامتان از دید آن‌ها پنهان شود را از این لیست انتخاب کنید. نهایتا با لمس گزینه Done تغییرات اعمال شده ذخیره خواهند شد.

در بخش فوقانی این قسمت یک آیکون جستجو (Search) هم ارائه شده است که امکان جستجوی نام کاربری فالوورهای مورد نظرتان را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مخفی کردن استوری اینستاگرام برای یک نفر

شما می‌توانید در زمانی که یک استوری در پیج شما در حال نمایش است از لیست کاربرانی که استوری شما را مشاهده کرده‌اند کاربری را انتخاب و از طریق لمس سه نقطه مقابل نام کاربر و انتخاب گزینه Hide Story From استوری‌هایی که در آینده منتشر می‌کنید را از دید شخص مورد نظر مخفی کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در تب هوم اینستاگرام روی استوری منتشر شده خود ضربه بزنید.
  • آیکن چشم در پایین صفحه را لمس کنید.
مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

پس از مشاهده لیست افرادی که استوری شما را مشاهده کرده‌اند روی علامت سه نقطه مقابل اسم شخصی که می‌خواهید استوری‌های خود را از او مخفی کنید ضربه بزنید. سپس گزینه [Hide Story From [account name را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

در پنجره ظاهر شده مجددا گزینه Hide را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

با فعال سازی این گزینه کاربر مورد نظر از این پس نمی‌تواند استوری‌های شما را ببیند. هر زمان که بخواهید می‌توانید هاید استوری اینستاگرام را برای او غیر فعال کنید.

بیشتر بخوانید:

آیا می‌توان به صورت مخفیانه استوری دیگران را مشاهده کرد؟

ممکن است سر کنجکاوی بخواهید استوری دیگران را بدون اطلاع آنها ببینید. در ادامه چند ترفند برای مخفیانه دیدن استوری آموزش داده شده است.

اولین روش برای مخفیانه دیدن استوری این است که ابتدا وارد اینستاگرام شوید و صفحه اصلی اینستا را رفرش کنید. بلافاصله بعد از لود شدن پست و استوری‌های جدید در بخش هوم اتصال اینترنتی خود را قطع کنید.

وارد اینستا شوید و در بخش استوری، استوری مورد نظر را باز کنید. بعد از مشاهده استوری برنامه را کاملا ببندید.

در این صورت در بخش بازدید استوری، نام شما نشان داده نمی‌شود.

این روش تنها در 4 استوری آخر اینستاگرام که در نوار استوری‌ها موجودند قابل اجرا است و می‌توانید از آنها اسکرین شات نیز تهیه کنید. برای استفاده از این روش آخرین ورژن اینستاگرام را دانلود کنید.

مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

روش بعدی برای دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام استفاده از روش Chrome IG Story بوده که تنها روی نسخه وب اینستاگرام و تنها در مرورگر کروم قابل استفاده است. برای استفاده از این روش در کامپیوتر یا لپ تاپ خود وارد مرورگر کروم شوید.

به بخش Add Extensions مراجعه کنید. برای دسترسی به این بخش روی 3 نقطه سمت راست مرورگر کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

سپس از منوی سمت چپ گزینه Extensions و بعد از آن گزینه Get more extensions را انتخاب کنید. پس از فعال سازی و اجرای منوی جستجو گزینه Chrome IG Story را وارد و جستجو کنید. با کلیک و جستجو عبارت Add to Chrome این بخش را دانلود و به مرورگر خود اضافه کنید.

بعد از انجام مراحل بالا وارد سایت اینستاگرام و حساب کاربری خود شوید. بعد از انجام مراحل بالا مشاهده می‌کنید که استوری‌های اینستاگرام در بخش فوقانی قرار دارند و می‌توانید آنها را به طور مخفی مشاهده کنید.

در این مطلب به بررسی روش‌های مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام پرداختیم. در کنار این ویژگی قابلیت مخفی کردن استوری خود از دیگران در نیز بسیار جذاب است و می‌توان از هر دوی آنها استفاده کرد. بنابراین اینستاگرام با ایجاد روش هایی مانند مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام و بالعکس، به کاربران اجازه می‌دهد تا محیط را کاملا برای خود شخصی سازی کنند و استوری‌هایی که مایل به دیدن آنها نیستند را میوت (Mute) و در مقابل، استوری‌های خود را از دید افرادی خاص مخفی نمایند.

سوالات متداول

از کجا بفهمیم hide story شدیم؟

هیچ روش مشخص و مستقیمی برای تشخیص هاید بودن استوری اینستاگرام دیگران برای شما وجود ندارد اما می‌توان چند روش را برای دور زدن این قاعده امتحان کرد. به عنوان مثال می‌توانید از طریق پیج ثانویه اکانت شخص مورد نظر را چک کنید. همچنین اگر شخصی که استوری‌های خود را مخفی کرده است قبلا در پروفایلش استوری هایلایت داشت که اکنون با مراجعه به پروفایلش آنها را نمی‌بینید امکان دارد توسط وی هیدن شده باشید.

آیا دیگران متوجه مخفی کردن استوری شما می‌شوند؟

خیر، هیچ کس متوجه نخواهد شد زیرا هنگام مخفی کردن استوری هیچ اعلان و یا پیامی برای آنها ارسال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر