;
coinex

ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن معرفی شد

کمپانی ایسوس امروز و بعد از معرفی سری گوشی‌های جدید راگ فون 6D، یک نسخه خاص از گوشی‌‌‌های خود با نام ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن را نیز معرفی کرد.

سری راگ فون 6D تنها گوشی‌هایی نبودند که کمپانی ایسوس امروز خانواده گوشی‌های گیمینگ سری راگ فون 6 خود افزود، بلکه یک نسخه خاص تحت عنوان ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن نیز به این سری افزوده شد که به نوبه خود برای طرفداران شوالیه تاریکی بسیار جالب توجه است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن

سری ایسوس راگ فون 6 دی اوایل روز گذشته معرفی شد اما ایسوس در ساعات پایانی روز در وبسایت خود نسخه جدیدی از پرچمداران گیمینگ سری راگ فون 6 را با نام ROG Phone 6D Batman Edition رونمایی کرد.

ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن معرفی شد

این نسخه بر پایه ایسوس ROG Phone 6 معمولی و ROG Phone 6D مجهز به پردازنده دایمنسیتی عرضه شده است. جعبیه دستگاه یک کیف با طراحی بتمن با جلد بسیار سخت و مقاوم است که شامل چند لوازم جانبی مخصوص به این شخصیت دنیای DC است. از جمله این موارد می‌توان به قاب محافظ Batman Aero، سوزن سیمکارت با طراحی خفاش بتمن و نورافکن LED بتمن اشاره کرد که با آن می‌توانید تنها لوگوی بتمن را روی سطوح مختلف به نمایش درآورید.

در بحث مشخصات فنی اما تفاوت خاصی را شاهد نیستیم، راگ‌فون 6 و 6D و تنها چند تفاوت در طراحی مانند لوگو RGB بتمن در پنل پشتی این نسخه که با رنگ مشکی مخصوص خود فضای دنیای شوالیه تاریکی همراه شده فضایی جذاب می‌سازد. تم‌ها، والپیپرهای زنده، انیمیشن‌های شارژ ویژه و قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم در این نسخه ارائه شده است.

ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن معرفی شد

نسخه بتمن ایسوس راگ فون 6D که به چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز است، فقط در یک مدل با رم 12 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. این نسخه با قیمت 1199 یورو (1196 دلار) در اروپا و بریتانیا عرضه می‌شود. همین نسخه ویژه بر پایه راگ فون 6 استاندارد با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به ایالات متحده آمریکا و کانادا هم راه پیدا خواهد کرد، اما ایسوس هنوز جزئیات عرضه و قیمت آن را ارائه نداده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر