;
coinex

مشخصات ویوو X90 پرو فاش شد؛ یک سورپرایز جذاب دیگر از برند موفق چینی!

طی سال جاری کمپانی چینی ویوو با معرفی سری X80 خود موفقیت بزرگی در بازار کسب کرد و نوآوری‌های خاصی به موبایل‌های پرچمدار اضافه کرد. اخیرا اما اطلاعاتی از مشخصات ویوو X90 پرو فاش شده است.

سری گوشی‌های ایکس 80 ویوو به عنوان پرچمداران این برند چینی، در بازار سال جاری موفق بودند و علاوه بر فروش بالایی که داشتند، برخی قابلیت‌های جذاب و انحصاری را نیز به دنیای گوشی‌های پرچمدار افزودند که به تدریج مورد تقلید برخی دیگر از شرکت‌ها قرار گرفت.

حالا خبر رسیده که شرکت چینی در حال کار روی نسل جدید پرچمداران خود است و با توجه به سابقه خوب سری ایکس 80، طبیعتا انتظارات زیادی از سری جدید گوشی‌های ویوو داریم!

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر ویوو ایکس فولد پلاس رویت شد ؛ رونمایی در آینده نزدیک

مشخصات ویوو X90 پرو

افشاگری در چین حالا اطلاعات این پرچمدار ویوو را که در حال توسعه است را فاش کرده است. گفته شده که این گوشی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می‌شود که البته جای شگفتی ندارد چراکه بسیاری از پرچمداران نیمه اول سال میلادی احتمالا با این پردازنده کوالکام عرضه خواهند شد. بنابر اطلاعات پیشین، این پردازنده احتمالا در جریان رویداد کوالکام در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد.

افشاگر ما این بار مدعی شده که گوشی جدید ویوو با پشتیبانی از شارژ 100 واتی و یک باتری بزرگ‌تر نسبت به قبل عرضه می‌شود. از آنجایی که سری ایکس 80 با باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده بود، به احتمال زیاد گوشی جدید یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

در بخش عکسبرداری، احتمالا ویوو به تقلید از دیگر کمپانی چینی یعنی شیائومی، یک دوربین اصلی یک اینچی را به عنوان دوربین اصلی تعبیه خواهد کرد.

مشخصات ویوو X90 پرو فاش شد؛ یک سورپرایز جذاب دیگر از برند موفق چینی!

محض یادآوری بد نیست به این مهم اشاره کنیم که شیائومی 12S اولترا اولین گوشی دنیا با دوربین 1 اینچی سونی IMX989 بود که در ماه آگوست سال جاری در چین عرضه شد و البته به بازارهای جهانی نرسیده است. ما در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این سنسور 1 اینچی همان سنسور سونی است یا نه. افشاگر بحث خود درباره دوربین را با اشاره به قطعیت وجود یک لنز پریسکوپ در مجموعه دوربین به پایان می‌رساند.

هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی احتمالی وجود ندارد اما برای مقایسه باید گفت که سری ویوو ایکس 80 در سه ماهه دوم سال 2022 در چین رونمایی شدند و به احتمال زیاد سری ایکس 90 نیز در همان بازه زمانی در سال آینده معرفی می‌شوند.

البته این مهم را نیز نباید فراموش کرد که بنابر شایعات برخی از پرچمداران چینی جدید مانند سری شیائومی 13 یا وان پلاس 11 پرو 5G قرار است اندکی زودتر از نسل‌های قبلی خود عرضه شوند، در نتیجه بعید نیست ویوو نیز با گزینش استراتژی مشابهی در زمینه معرفی محصولاتش، تاریخ رونمایی سری ویوو ایکس 90 را برای زمانی زودتر از آنچه گفته شد، مثلا در سه ماهه ابتدایی سال 2023 برنامه ریزی کند!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ویوو X90 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من دارمش به لعنت خدا نمیارزه ..لطفا بجاش تخمه کدو بخرین بشینین فرار از زندان نگاه کنین ..با سپاس

    پاسخ

    شک نکنید شک نکنید از آنجا که دو غول اسمارتفون ساز چینی یعنی ویوو و اپو با هم ادغام شدند از این بعد طی نهایتا ۲ سال آینده هواوی و شیاعومی که بماند از سامسونگ و اپل هم پیشی می‌گیرند با پول و تکنولوژی که دولت چین به شرکتهای گوشی ساز تبلت ساز کامپیوتر ساز تراشه ساز و ابر شرکتهای خودروساز رسما پشت پرده دولت چین دارد تزریق میکند بزرگترین مخ های جهان در زمینه طراحی همه ی ابزارهای دنیای جدید دارند به هنگ کنگ مهاجرت میکنند دقت کنید فقط ابر مخ ها چون برای چین حقوق بشر مهم نیست که کارگرهای صفر را هم پناهندگی دهد حتی به یک کارگر صفر نمادین هم که شده پناهندگی نمیدهد ولی به ابر مخ ها بورسیه های شغلی با بیشترین درآمد نقدی بدون یک سنت مالیات اینو بدونید چین الآن اگر بدهیش را از آمریکا بگیرد آمریکا ۱۰۰ درصد ورشکسته میشود که سی ان ان این خبر را پخش کرد هیچ کشوری در جهان به اندازه‌ی چین ذخیره ارز و طلا ندارد حتی مافیای چین در آمریکا بزرگترین مافیای جهان است که مستقیما سرانش با دولت چین در ارتباطند تا ۸ سال آینده در همه ی زمینه ها چین حرف اول را میزند به نقل از نیو یورک تایمز

    پاسخ