;
coinex

ویجت‌های تمام صفحه ویندوز 11 به زودی از راه می‌رسند

ویجت‌های تمام صفحه ویندوز 11 به زودی ارائه خواهند شد. این ویجت‌ها در آپدیت بعدی ویندوز 11 ارائه خواهند شد و انتظارات زیادی از آن‌ها وجود دارد.

ویجت‌ها در ارتقای بزرگ بعدی ویندوز 11 نقش اصلی را ایفا خواهند کرد. به لطف آخرین نسخه که به طور خاص برای Insiders ساخته شده است، حالا می‌توانیم ببینیم که مایکروسافت در این زمینه چه چیزی برای ما در نظر گرفته است. ویجت‌ها اکنون به صورت تمام صفحه ارائه خواهند شد.

آخرین ترند حوزه تکنولوژی ویجت‌ها هستند. در حال حاضر سازندگان گوشی‌های هوشمند با به‌کارگیری خلاقیت جهت قدرتمندتر و مفیدتر کردن این قابلیت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. مایکروسافت قبل از اینکه آن‌ها را دوباره به جایگاه برجسته‌ای در ویندوز 11 برساند، آن‌ها را به کاربران رایانه شخصی با ویندوز 10 معرفی کرد و طبیعتا این قابلیت‌ها با انتشار سیستم عامل جدید بسیار بیشتر پیشرفت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری بستن و خاموش کردن فایروال ویندوز 11

ویجت‌های تمام صفحه ویندوز 11 و راه اندازی آن

در واقع، شما می‌توانید ویجت‌ها را با بیلد 25201 به صورت تمام‌صفحه درآورید. البته فعلاً این قابلیت فقط برای اینسایدرها (Insiders) در دسترس است. این راهی برای به دست آوردن یک نمای کلی جامع از تمام داده‌های مهم است.

ویندوز 11 در حال حاضر دارای قابلیت ویجت است و این به‌روزرسانی توانایی گسترش پنجره ویجت به وسیله یک دکمه کوچک را اضافه می‌کند. به گفته مایکروسافت، جدول ویجت‌ها انتخاب‌ها و موضوعات مورد علاقه شما را پیگیری می‌کند. ویجت‌ها موضوعاتی که از آن‌ها لذت می‌برید را با اندازه صفحه نمایش مورد نظر به شما نمایش خواهد داد.

ویجت‌های تمام صفحه ویندوز 11

به طور دقیق‌تر، این به‌روز‌رسانی ویجت Game Pass را بهبود می‌بخشد و اکنون می‌توانید حساب کاربری خود و بازی‌هایی که در رایانه‌تان در دسترس هستند را مشاهده کنید. برای شروع بازی کافی است روی آن کلیک کنید.

برای دریافت آخرین بیلد، باید در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده باشید. با استفاده از تنظیمات سیستم عامل به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در نتیجه آزمایش ویژگی‌های جدیدی که مایکروسافت در نظر گرفته است، امکان پذیر خواهد بود. به دلیل اینکه ممکن است هنوز مشکلات زیادی در این ارتقا وجود داشته باشد؛ ما نصب آن را بر روی کامپیوتر اصلی خود توصیه نمی‌کنیم.

ارتقای اصلی 22H2 باید این نوآوری را برای مخاطبان گسترده‌تری فراهم کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در روزها یا هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود. ویژگی‌های دیگری، به ویژه برای بخش تسکبار، در این به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود. این به‌روزرسانی باید توسط ویندوز 11 به صورت خودکار دانلود شود و پس از راه‌اندازی مجدد نصب خواهد شد. بنابراین استفاده از آن خیلی برای کاربر سخت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در ویجت‌های تمام صفحه ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر