;
coinex

تبدیل تلویزیون معمولی به اسمارت با فیلیمو استیک!

به تازگی از محصول جدید فیلیمو با نام فیلیمو استیک رونمایی شده است که با استفاده از آن می‌توانید تلویزیون‌های معمولی را به تلویزیون هوشمند بدل کنید.

فیلیمو استیک این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند که با کم‌ترین هزینه ممکن تلویزیون خود را به یک تلویزیون اندرویدی تبدیل کنند و علاوه بر تماشای فیلم و سریال‌های این پلتفرم، به Google Play Store و Google Assistant دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که این محصول از فرمان‌های صوتی به دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: واکنش فیلیمو به فیلترینگ : سند قانونی بودن وجود و اقدامات ساترا چیست؟

مشخصات و امکانات فیلیمو استیک

فیلیمو استیک به فناوری HDR 4K مجهز است و می‌تواند تصاویر با کیفیت 4K را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. سیستم عامل دستگاه مذکور Android TV 9 خواهد بود و با استفاده از یک اپلیکیشن که به صورت پیشفرض روی آن نصب شده، می‌توان به تماشای فیلم و سریال‌های فیلیمو پرداخت.

محصول جدید پلتفرم فیلیمو

سخت‌افزار این محصول از پردازنده ۴ هسته‌ای و ۶۴ بیتی AMLogic S905Y2 دو گیگاهرتزی به همراه 1 گیگابایت RAM DDR4 و ۸ گیگابایت حافظه داخلی EMMC تشکیل شده است.

در حال‌حاضر می‌توان فیلیمو استیک را از طریق سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا، با قیمت ۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان خریداری کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه شامل گارانتی ۱۲ ماهه خواهد بود. پیش از این نیز شاهد عرضه فیلیمو باکس بودیم که امکان پخش فیلم و سریال‌های فیلیمو را روی تلویزیون‌های معمولی فراهم می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دستگاه فیلیمو استیک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر