;
coinex

افزایش تولید سری آیفون 14 پرو در نتیجه تقاضای بالا!

بنا به گزارش‌های منتشر شده، به دلیل تقاضای زیاد، اپل در حال افزایش تولید سری آیفون 14 پرو خود است. این مدل پر تقاضاتر از مدل‌های دیگر آیفون 14 بوده است.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که تقاضا برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در مقایسه با مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس چندان قوی نبوده است. اکنون، به نظر می‌رسد که واقعاً ممکن است این گزارش‌ها درست باشد، زیرا مینگ‌چی کو، تحلیلگر حوزه صنعت، اکنون گزارش داده است که اپل از یکی از کارخانه‌های سازنده گوشی‌های خود خواسته است تا بیشتر تمرکز تولید خود را بر مدل‌های پرو قرار دهد.

کو همچنین بیان می‌کند که با تغییر خط تولید، شرکت اپل تقریباً باید حدود ده درصد افزایش تولید آیفون 14 پرو برای سه ماهه چهارم سال 2022 داشته باشد. در حالی که هنوز این اتفاق نیفتاده است، اما کو همچنین پیش‌بینی می‌کند که به زودی اپل از سایر تامین‌کنندگان خود نیز می‌خواهد تا خط تولید خود را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 14 و گلکسی S22 سامسونگ ؛ کدام یک بهتر است؟

افزایش تولید سری آیفون 14 پرو در نتیجه تقاضای بالا

در آخرین نسخه گوشی‌های آیفون، اپل تغییرات استراتژیک را در خط تولید خود ایجاد کرد و پردازنده جدید را تنها در مدل‌های پیشرفته و حرفه‌ای خود به‌روزرسانی کرد و در عین حال آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را با همان پردازنده سال گذشته ارائه کرد. اگرچه این پردازنده جدید عملکرد بدی ندارد، اما استقبال عمومی از این تغییر می‌توانست منفی باشد. وقتی مدل قدیمی‌تر آیفون 13 را با مدل جدیدتر مقایسه می‌کنیم، دومی چیزهای خیلی متفاوتی را ارائه نمی‌دهد.

در مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس شما همان صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina، پردازنده A15 Bionic و عمر باتری تقریباً یکسانی را دریافت می‌کنید. کسانی که به دنبال ارتقا بیشتر هستند، می‌توانند پیشرفت‌های کوچکی را که با مدل امسال ارائه می‌شوند، مانند اتصال ماهواره‌ای و دوربین کمی بهتر، داشته باشند. اما باز هم، کسانی که دوست دارند سال به سال گوشی خود را ارتقا دهند، ممکن است جهش به آیفون امسال را کمی کم اثر بدانند.

افزایش تولید سری آیفون 14 پرو

در مقابل، مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهند. این گوشی‌ها دارای پردازنده جدید A16 Bionic، قابلیت نمایشگر همیشه روشن به لطف نمایشگر ارتقا یافته، سنسور دوربین جدید 48 مگاپیکسلی و مهمتر از همه، قابلیت جدیدی به نام داینامیک آیلند هستند. داینامیک آیلند، اگرچه بخش کوچکی از گوشی است، اما ویژگی اصلی است که بسیاری را به خود جذب کرده است.

اپل بار دیگر از بریدگی دوربین سلفی در نمایشگر خود استقبال کرده و این بار آن را به شیوه‌ای جدید و جذاب در جلو و وسط گوشی آورده است. در حالی که داینامیک آیلند در حال حاضر امکانات محدودی دارد، اما ویژگی‌های جدیدی باید در آینده نزدیک با این قابلیت ادغام شوند، به خصوص با به‌روزرسانی آتی که قابلیت Live Activities را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش تولید سری آیفون 14 پرو به دلیل تقاضای بالا برای آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر