;
coinex

فروش فوری شاهین شهریور 1401 ؛‌ شرایط و قیمت

بنابر اعلام شرکت سایپا، فروش فوری شاهین شهریور 1401 از فردا 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد. این طرح از ساعت 10 صبح در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می‌شود.

بنابر اعلام شرکت سایپا، فروش فوری شاهین 31 شهریور 1401 از ساعت 10 صبح فردا از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می‌شود. برای اطلاع از جزئیات طرح و شرایط بخشنامه با ما باشید.

بیشتر بخوانید: تغییر آیین نامه واردات خودرو برای سال 1402 ؛ وعده وزارت صمت

فروش فوری شاهین شهریور 1401

طرح فروش فوق العاده شاهین شهریور 1401 از فردا آغاز می‌شود. قیمت این خودرو در این طرح 344 میلیون و 715 هزارتومان در نظر گرفته شده و موعد تحویل 90 روزه است. در این طرح شاهین تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های (شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل‌وانتقال، عوارض و …) تا قبل از فاکتور خودرو، مشتری متعهد به پرداخت وجه مذکور می‌باشد.

فروش فوری شاهین شهریور 1401 ؛‌ شرایط و قیمت

متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 31 شهریور با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو مدنظر خود اقدام کنند. شرایط بخشنامه در این طرح به قرار زیر است:

  1. محدودیت کدملی برای ثبت‌نام اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه می‌باشد).
  2. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو می‌باشند.
  3. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.
  4. شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجود خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا) ، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت‌نام‌کننده خواهد بود.
  5. شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  6. کد پستی متقاضی ثبت‌نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی‌باشد.
  7. مشتریان محترم می‌بایست پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گزوه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر این صورت گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.
  8. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش فوری شاهین شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر