;
coinex

ماجرای مصاحبه جدید حسن یزدانی چیست؟ [+فیلم]

مصاحبه جدید حسن یزدانی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از مصاحبه حسن یزدانی در رابطه با دیوید تیلور پس از شکست او در فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. حسن یزدانی با وجود شکست در فینال قهرمانی جهان همچنان مرد اول شب استقبال از آزادکاران در فرودگاه امام خمینی بود.

مصاحبه جدید حسن یزدانی

دلیل باختش به تیلور مشخص شد

دوست‌داران او با تشویق های بی پایان خود به او دلگرمی داده و بازار سلفی و بوسیدن او حتی در حین مصاحبه نیز داغ بود. او در واکنش به این میزان از علاقه مردم گفت: من کوچک تک تک این مردم هستم و انشالله بتوانم در مسابقات آتی با خوش رنگ ترین مدال دل آنها را شاد کنم.

دارنده مدالهای طلای جهان و المپیک در واکنش به اظهارات کارشناسان مبنی بر اینکه آنالیز بهتر آمریکایی‌ها باعث شکست او مقابل تیلور شد، خاطرنشان کرد: همه زحمت کشیدند و از همه تشکر می‌کنم. اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد. او باهوش‌تر بود و بهتر عمل کرد.

ویدیوی مصاحبه را در ادامه تماشا کنید:

در این ویدیو که از مراسم استقبال از ملی پوشان تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی منتشر شده است، حسن یزدانی اعلام کرد هیچ وقت به دنبال رکورد نبوده و جهان پهلوان تختی الگویی برای تمام ورزشکاران است.

یزدانی به خبرنگار در خصوص شکست مقابل تیلور کشتی گیر آمریکایی گفت: اشتباه از من بود، حریف از من باهوش تر بود و برد.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ای بابا بزارید این تعارفها رو، حداقل یکی از کادر تیم ملی یک اشتباهی کرده که حسن نقره آورده، احتمالا خودشم میدونه دقیقا تقصیر کی بوده

    پاسخ

    ﻋﻤﺮا ﺑﺘﻮﻧﻲ ﺗﻴﻠﻮﺭ ﺭﻭ ﺷﻜﺴﺖ ﺑﺪﻱ. ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺵ ﻫﻴﻜﻞ ﺗﺮ و ﻗﻮﻳﺘﺮ اﺯ ﻳﺰﺩاﻧﻲ ﻫﺴﺖ.ﻫﻴﭻ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻩ ﺣﺴﻦ

    پاسخ

    سلام خدمت شما، ایشان کشتیگیری با اخلاق و زحمت کشی هستند دعاگویشان هستیم، انشاالله جبران میکنند، باخت مقدمه ای برای پیروزی است، شکست جرم نیست بلکه هدف سطح پایین جرم است، و ایشان هم انسانی با هدف هستند.

    پاسخ