;
coinex

تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2 اعلام شد

شیائومی با انتشار پوستر رسمی، از تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2 خبر داد. سری CIVI برای اولین بار در سال 2021 رونمایی شد و تاکنون، دو گوشی CIVI و CIVI 1S از این خانواده رونمایی شده است.

سری CIVI، ظاهر ظریفی دارند و با الهام از سلیقه بانوان طراحی شده‌اند. پوستر رسمی شیائومی CIVI 2 نشان می‌دهد که پنل پشتی این گوشی از طراحی جذابی برخوردار است. به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی چند تیزر دیگر را برای فاش کردن کل طراحی و همچنین مشخصات کلیدی آن منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2 و طراحی و مشخصات آن

طبق اطلاعات فاش شده در این پوستر، تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2 در 27 سپتامبر (5 مهر) خواهد بود. طبق گزارش‌ها، شیائومی CIVI 2 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی OLED است که از وضوح فول اچ دی پلاس، رفرش ریت 120 هرتز و حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. این گوشی از صفحه نمایش خمیده با سوراخ پانچی که در مرکز آن قرار گرفته، بهره می‌برد.

تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2
تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2

CIVI 2 از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 برخوردار است. بد نیست بدانید که اولین مدل CIVI دارای تراشه اسنپدراگون 778G بود؛ اما CIVI 1S به تراشه اسنپدراگون 778G Plus مجهز است. پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 گوشی  CIVI 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. همچنین به‌طور پیش‌فرض، سیستم عامل اندروید 12 همراه با رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند.

یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلوی CIVI 2 در دسترس خواهد بود. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی گوشی قرار می‌گیرد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 67 واتی، شارژ این گوشی را تامین می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت CIVI 2 در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 2 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر