;
coinex

فعالیت کوین بیس در هلند ؛ صرافی کریپتو تأییدیه بانک مرکزی را دریافت کرد!

صرافی آمریکایی کوین بیس قصد دارد حضور خود در کشورهای اروپایی را گسترش دهد. فعالیت کوین بیس در هلند آخرین فعالیت این صرافی در اروپا به شمار می‌رود.

صرافی کریپتوکارنسی Coinbase واقع در ایالات متحده آمریکا تأییدیه بانک مرکزی (De Nederlandsche Bank) هلند را دریافت کرد. صرافی کوین بیس به گسترش فعالیت خود در کشورهای اروپایی ادامه می‌دهد. آخرین تأییدیه فعالیت کوین بیس از سرزمین لاله‌ها دریافت شده است.

بیشتر بخوانید:

فعالیت کوین بیس در هلند

کوین بیس روز پنجشنبه به طور رسمی خبر اخذ تأییدیه از بانک مرکزی هلند را منتشر کرد. تأییدیه‌ نظارتی به کوین بیس اجازه می‌دهد تا محصولات رمزنگاری خرده فروشی و نهادی خود را در هلند ارائه دهد.

طبق اسناد رسمی DNB، کوین بیس جهت ارائه خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در کنار سایر شرکت‌های محلی کوچکتر تأییدیه بانک مرکزی هلند را دریافت کرده است. Coinbase Europe Limited و Coinbase Custody International در ثبت عمومی بانک مرکزی به عنوان ارائه‌دهندگان خدمات رمزنگاری هلند فهرست شده‌اند.

فعالیت کوین بیس در هلند ؛ صرافی کریپتو تأییدیه بانک مرکزی را دریافت کرد!
فعالیت کوین بیس در هلند

رگولاتور هلندی فعالیت‌های نسخه اروپایی و بین‌المللی کوین بیس را مطابق با قوانین مبارزی با پولشویی (AML)، قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم و قانون تحریم‌ها نظارت می‌کند. صرافی کوین بیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

سرویس‌های کریپتوکارنسی کوین بیس تحت نظارت بانک مرکزی هلند نیست. ریسک‌های مالی و عملیاتی مربوط به خدمات رمزنگاری نظارت نمی‌شوند و هیچ حمایت مالی خاصی از مصرف‌کننده وجود ندارد.

جضور گسترده کوین بیس در اروپا

بانک مرکزی هلند در 16 سپتامبر دستور‌العمل‌ غربالگری تحریم‌ها برای تراکنش‌های کریپتویی را منتشر کرد. در سند پرسش‌ و پاسخ بانک مرکزی هلند به خطرات مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال از جمله ناشناس‌بودن کریپتوکارنسی‌ها اشاره شده است.

ورود کوین بیس به هلند مطابق با برنامه‌ توسعه تهاجمی این شرکت در اروپاست. صرافی کوین بیس در ماه ژوئن به دلیل کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال درخواست گسترش دامنه دسترسی خود به کشورهای اروپایی را اعلام کرده بود.

فعالیت کوین بیس در هلند تنها فعالیت صرافی معروف آمریکایی در کشورهای اروپایی نیست. Coinbase در ماه جولای موفق به اخذ تأییدیه فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری شده از کشور ایتالیا شد. این صرافی قصد دارد در آینده در کشورهایی نظیر اسپانیا و فرانسه نیز فعالیت کند.

کوین بیس در حال حاضر خدمات خود را از طریق مراکز اختصاصی خود در ایرلند، بریتانیا و آلمان به بیش از 40 کشور اروپایی ارائه می‌دهد. این شرکت اعلام کرد: «کوین بیس در حال درخواست برای حضور در چندین بزرگ اروپاست. فعالیت این صرافی مطابق با مقررات محلی کشورها خواهد بود.»

ضرر سنگین کوین بیس در سال 2022

گسترش جهانی کوین بیس در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. کوین بیس در دو فصل متوالی سال 2022 متحمل زیان‌های عمده شد. ضرر سه ماهه دوم 2022 کوین بیس به 1.1 میلیارد دلار می‌رسد. این بزرگترین ضرر از زمانی بود که کوین بیس سهام خود را در بورس نزدک فهرست کرد. کوین بیس همچنین به منظور کاهش هزینه‌ها، در ماه ژوئن 18 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد.

در ماه ژوئن، مقامات ایالات متحده یکی از مدیران سابق Coinbase را به اتهام افشای معاملات داخلی صرافی دستگیر کردند. علاوه بر این شکایت، دو شکایت دیگر نیز علیه کوین بیس در آمریکا ثبت شده است. شاکیان اظهار کردند که کوین بیس ادعاهای فریبنده‌ای در مورد اقدامات تجاری خود منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعالیت کوین بیس در هلند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coinbase

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر