;
coinex

راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی ؛ تشخیص هوشمند ارزش NFTها!

مارکت پلیس OpenSea از پروژه OpenRarity رونمایی کرد. راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی امکان تشخیص ارزش واقعی و میزان کمیاب بودن آثار NFT را میسر می‌کند.

روزانه هزاران توکن غیرمثلی (NFT) وارد بازار می‌شوند. تلاش برای یافتن قطعات کمیاب و تفکیک آن‌ها از آثار معمولی برای کلکسیونر‌های NFT چالش ‌برانگیز خواهد بود. با رشد روزانه صنعت NFT، تشخیص ارزش واقعی آثار دشوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی

مارکت پلیس NFT اوپن سی در توییتر خود از اجرای پروژه OpenRarity خبر داد. این پروتکل با فرمول‌های خاص و شفاف، ارزش و میزان کمیاب بودن آثار NFT را بررسی می‌کند. طبق گفته OpenSea، توکن‌های غیرمثلی کمیاب اعداد کمتری مانند 1 یا 2 را دریافت خواهند کرد. NFTهایی که ویژگی‌های مشابه‌ای با اکثر پروژه‌های دیگر داشته باشند نیز اعداد بالاتری خواهند داشت. با راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی خریداران قبل از خرید توکن مورد نظر خود، رتبه‌بندی کمیاب بودن آن را مشاهده می‌کنند.

راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی ؛ تشخیص هوشمند ارزش NFTها!
راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی

پروژه OpenRarity یک پروژه مشترک بین نهادهای جامعه NFT از جمله Curio، icy.tools، OpenSea و Proof به شمار می‌رود. ویژگی تشخیص خودکار ارزش NFTها به طور خودکار برای تمامی مجموعه‌ها اعمال نخواهد شد. سازندگان آثار NFT می‌توانند ویژگی OpenRarity‌ را در مجموعه‌های خود غیرفعال کنند. OpenRarity یک تلاش مشترک بین نهادهای مختلف جامعه NFT است. این پلتفرم قصد دارد به تصمیم‌گیری بهتر کاربران در خرید آثار NFT کمک کند.

ویژگی‌های مارکت پلیس OpenSea

مارکت پلیس NFT اوپن سی اخیراً ابتکاری را راه‌اندازی کرده است که به وسیله آن سازندگان قادر به ساخت صفحات دراپ NFT خواهند بود. این صفحات با تصاویر، ویدیوها و نکات برجسته سفارشی‌سازی می‌شوند. به لطف این قابلیت جدید، سازندگان آثار NFT می‌توانند اطلاعاتی درباره اثر خود، زمان‌بندی‌ انتشار و گالری تصاویر مربوطه را به اشتراک بذارند.

از دیگر قابلیت‌های مارکت پلیس OpenSea می‌توان به ساعت شمارش معکوس و همچنین دریافت هشدارهای ایمیلی اشاره کرد. گزارش شرکت تجزیه و تحلیل Chainalysis نشان می‌دهد که NFTها بزرگ‌ترین محرک در پذیرش رمزارزها در منطقه آسیای مرکزی، جنوبی و اقیانوسیه (CSAO) هستند. بر اساس این گزارش، 58 درصد از ترافیک وی به خدمات رمزنگاری مرتبط با NFTها مرتبط است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی پروتکل NFT اوپن سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر