;
coinex

قوانین جدید تیک تاک برای حساب‌های سیاستمداران در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای!

قوانین جدید تیک تاک برای حساب‌های کاربری سیاستمداران در نظر گرفته شده است. سیاستمداران اجازه ندارند پیش از انتخابات میان‌ دوره‌ای، از این اپلیکیشن برای تبلیغات استفاده کنند.

تیک تاک قوانین جدیدی را برای حساب‌های متعلق به سیاستمداران، مقامات دولتی و احزاب سیاسی پیش از انتخابات میان دوره‌ای در نظر گرفته است. این شرکت می‌گوید که این حساب‌ها را ملزم به طی کردن فرآیند تأیید «اجباری» می‌کند و دسترسی آن‌ها به تبلیغات و سایر ویژگی‌های درآمدزایی را محدود می‌کند. بلیک چندلی، رئیس راه‌حل‌های تجاری جهانی تیک تاک، گفت: این شرکت فوراً همه ویژگی‌های تبلیغاتی و درآمدزایی، مانند هدیه دادن و انعام را برای سیاستمداران و احزاب روی این پلتفرم ممنوع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قوانین جدید تیک تاک برای حساب‌های سیاستمداران در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای

تاکنون، راستی آزمایی برای سیاستمداران و سایر مقامات کاملاً اختیاری بوده است. اما اکنون حداقل در ایالات متحده اینگونه نیست، زیرا تیک تاک برای انتخابات میان دوره‌ای پاییز امسال آماده می‌شود و قوانین آن در حال تغییر است. این شرکت در یک پست وبلاگی، گفت این به‌روزرسانی برای کمک به اجرای قوانین خود که هر نوع تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند، لازم است.

بلیک چندلی، رئیس راه حل های تجاری جهانی در تیک تاک، در پست وبلاگ چهارشنبه خود گفت: با ممنوع کردن جمع‌آوری کمک‌های مالی و محدود کردن دسترسی به ویژگی‌های کسب درآمد و تأیید حساب‌ها، در حال ایجاد تعادل بین این هستیم که افراد را قادر به بحث در مورد موضوعات مرتبط با زندگی‌شان کنیم و در عین حال از پلتفرم خلاقانه و سرگرم‌کننده‌ای که جامعه ما می‌خواهد نیز محافظت کنیم.»

قوانین جدید تیک تاک

تیک تاک می‌تواند با تأییدیه حساب‌های خود، اکانت‌های سیاستمداران و احزاب سیاسی را از دسترسی به ابزارهای تبلیغاتی پلتفرم یا سایر ویژگی‌های درآمدزایی مانند انعام منع کند. حساب‌ها همچنین از پرداخت‌ به صندوق موسس شرکت و ویژگی‌های خرید درون‌برنامه منع خواهند شد.

تیک تاک می‌گوید همچنین قصد دارد محدودیت‌های بیشتری را اضافه کند که سیاستمداران و احزاب سیاسی را از استفاده از این پلتفرم برای درخواست کمک‌های تبلیغاتی یا سایر کمک‌های مالی، حتی در وب‌سایت‌های بیرونی باز می‌دارد. این سیاست، که در هفته‌های آینده اعمال خواهد شد، ویدیوهایی که بینندگان را به سایت‌های جذب سرمایه شخص ثالث هدایت می‌کنند، ممنوع می‌کند. همچنین به این معنی است که سیاستمداران مجاز به ارسال ویدیوهای درخواست کمک مالی نخواهند بود.

جیمی فاوازا، سخنگوی تیک تاک روز سه‌شنبه درباره قوانین جدید تیک تاک گفت که این شرکت قصد دارد این قوانین جدید را «از طریق ترکیبی از فناوری و رفتار ملایم انسانی» اعمال کند. او ادامه داد: ما با دولت‌ها، سیاستمداران و احزاب سیاسی کار خواهیم کرد تا حساب آن‌ها را تأیید کنیم، چه زمانی که درخواست راستی‌آزمایی ارائه می‌دهند، یا اگر حسابی را شناسایی کنیم که معتقدیم متعلق به یک دولت، سیاستمدار یا حزب سیاسی است، صحت آن را تأیید خواهیم کرد.

سیاست‌های جدید آخرین بخش از استراتژی تیک تاک جهت آماده شدن برای انتخابات میان دوره‌ای است. این شرکت پیش از این راه‌اندازی یک مرکز انتخابات درون برنامه‌ای را برای برجسته کردن منابع رأی گیری و جزئیات مربوط به مسابقات محلی آغاز کرده بود. اما ثابت شده است که اجرای ممنوعیت تبلیغات سیاسی برای تیک تاک چالش برانگیز است، زیرا مجبور است با محتوای تجاری مخفی برخی سازندگان ویدئو مبارزه کند. قوانین جدید به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد، اما محدودیت‌های اضافه شده برای کمپین‌ها و سیاستمداران، فرار از قوانین را برای نامزدها و سایر مقامات دشوارتر می‌کند.

در حالی که قوانین جدید تیک تاک تبلیغات سیاسی را از سال 2019 ممنوع کرده است، محتوای دارای موضوعات سیاسی همچنان به این پلتفرم سرازیر می‌شوند. ده‌ها تن از سیاستمداران جمهوری‌خواه و دموکرات که امسال برای تصدی این مقام شرکت کرده‌اند، مانند جان فترمن، حساب‌های تیک تاک خود را در چند ماه گذشته راه‌اندازی کرده‌اند. کاربران تیک تاک نسبت به سایر سایت‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی جوان‌تر هستند و این موضوع آن را به یک پلت‌فرم کلیدی برای نامزدهایی تبدیل می‌کند که به دنبال حمایت رای‌دهندگان جوان هستند.

یک مطالعه اخیر از دانشگاه تافتز در ماساچوست نشان داد که رای دهندگان جوان می‌توانند به طور تاثیر‌گذاری برندگان انتخابات در ایالت‌های کلیدی مانند آریزونا، جورجیا، پنسیلوانیا و ویسکانسین را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قوانین جدید تیک تاک برای حساب‌های سیاستمداران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر