;
coinex

افشای پوستر سری شیائومی 13 ؛ طراحی تکراری!

طی روزهای گذشته پوستر سری شیائومی 13 منتشر شده است که طراحی پنل جلو و پشت محصول جدید غول تکنولوژی چینی را به نمایش می‌‌گذارد.

در تصویری که از شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو منتشر شده، پنل جلو و بخشی از پنل پشتی که ماژول دوربین در آن قرار گرفته را می‌توان مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که نسخه پرو از نمایشگر خمیده پشتیبانی کند، درحالی‌که مدل معمولی شیائومی ۱۳ دارای نمایشگر تخت خواهد بود. تا این لحظه هیچ واکنشی از سوی غول تکنولوژی چینی مشاهده نشده و تا زمان تایید رسمی شیائومی، نمی‌توان از صحت داشتن این تصویر اطمینان حاصل کرد. علاوه بر این، شایعاتی به گوش می‌رسد که خبر از حضور نمایشگر OLED و شارژر ۱۰۰ وات در این سری می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات فاش شده در پوستر سری شیائومی 13

اگر نگاهی به پوستر سری شیائومی 13 بیندازید، مشخص است که ماژول دوربین آن به شکل مستطیل طراحی شده و دو سنسور دوربین کوچک به همراه یک فلش LED و دوربین اصلی که احتمال می‌رود شامل یک سنسور ۱ اینچی باشد، سیستم دوربین شیائومی 13 را تشکیل می‌دهند.

طراحی Xiaomi 13
افشای پوستر سری شیائومی 13

شایعات حاکی از آن است که نسخه معمولی شیائومی ۱۳ نمایشگر OLED به ابعاد ۶.۳۶ اینچ و قابلیت پخش تصاویر با کیفیت ۱.۵K را به کاربران خود ارائه می‌دهد. گفتنی است که نرخ نوسازی در هر دو مدل ۱۲۰ هرتز است، اما سایر مشخصات نمایشگر نسخه پرو با پیشرفت‌هایی همراه خواهد بود. به این صورت که ابعاد صفحه نمایش در نسخه پرو ۶.۷ اینچ است و وضوح تصاویر آن به ۲K افزایش پیدا می‌کند.

به دنبال انتشار پوستر سری شیائومی 13، برخی از منابع خبری ادعا کردند که دوربین پشتی نسخه استاندارد این اسمارت‌فون، دارای دو سنسور با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود؛ اما اطلاعاتی از سنسور سوم منتشر نشده است. از طرف دیگر، شیائومی ۱۳ پرو احتمالا شامل دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی باشد. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که در سخت‌افزار این سری از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار کمپانی شیائومی، شاهد استفاده از نسل دوم تراشه‌های اسنپ‌ دراگون ۸ باشیم.

در آخر باید به قابلیت شارژ سریع این محصولات اشاره کنیم که انتظار می‌رود با استقبال گسترده طرفداران شیائومی و بازخوردهای مثبتی از سوی تحلیلگران مواجه شود. سری شیائومی ۱۳ از شارژ سریع سیمی با توان ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند، در حالی که شارژ باتری این محصول به صورت بی‌سیم با توان ۵۰ وات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فاش شدن پوستر سری شیائومی 13 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخس کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر