10 تا از پربیننده ترین انیمه های پاییز 2022 از نگاه سایت فیگار

فصل پاییز هر روز نزدیک‌تر می‌شود و با این فصل انیمه‌های محبوبی منتشر خواهند شد. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های پاییز 2022 آشنا شوید.

شروع سال 2022 با انیمه‌هایی مانند Demon Slayer، Attack on Titan، Classroom of the Elite و Overlord نمی‌توانست بهتر از این باشد. با این حال، این انیمه‌ها تنها نمایش‌های محبوب امسال نیستند. اکثر سری‌های انیمه‌های آینده از نظر محبوبیت با انیمه‌هایی مانند Demon Slayer و AOT برابری می‌کنند.

در مورد ریشهٔ واژهٔ انیمه مناقشه‌هایی وجود دارد. اصطلاح انگلیسی «انیمیشن» در کاتاکانای ژاپنی به صورت アニメーション (آنیمِشون) نوشته می‌شود و アニメ (آنیمه) شکل کوتاه‌شدهٔ آن است. بعضی منابع ادعا می‌کنند که انیمه از اصطلاح فرانسوی انیمیشن، یعنی dessin animé، گرفته شده‌است اما دیگران باور دارند که این قضیه یک افسانه است.

در زبان فرانسوی anime به عنوان صفت به معنی جاندار و متحرک است. در انگلیسی، انیمه (زمانی که به عنوان یک اسم مصطلح استفاده شود) معمولاً حالت اسم جمع دارد. پیش از استفاده فراگیر واژه انیمه، اصطلاح ژاپنیمیشن در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ رایج بود. در اواسط دهه ۱۹۸۰ واژه انیمه کم‌کم جایگزین ژاپنیمیشن شد. به‌طور کلی، در حال حاضر واژه اخیر تنها برای تشخیص و اشاره به انیمیشن‌های ژاپنی بکار می‌رود.

بهترین انیمه های پاییز 2022

در پاییز 2022 چه انیمه هایی را ببینیم؟

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های پاییز 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022

در حالی که برخی از سریال‌های انیمه پرطرفدار با فصل جدید بازخواهند گشت، تعدادی از آنها شروعی تازه بر روی پرده‌ها خواهند داشت. با این حال، به خوبی می‌دانیم که حتی این برنامه‌های تلویزیونی جدید همه رکوردها را خواهند شکست. بنابراین، برای تجربه بهترین انیمه‌ هایی که در پاییز 2022 می‌آیند آماده شوید. پس در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی برترین انیمه های پاییز 2022 بپردازیم.

My Hero Academia

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: 1 اکتبر 2022

پاییز 2022، My Hero Academia را با فصل 6 مورد انتظار خود بازمی‌گرداند. فصل جدید این آرک جبهه آزادی ماوراء الطبیعه را از مانگا اقتباس می کند، به این معنی که داستان Izuku Midoriya شاهد تغییرات عظیمی خواهد بود. هواداران باید خود را برای مواجهه با چند مرگ نیز آماده کنند.

BONES (بهترین انیمه های استودیو بونز) در حال کار بر روی انیمیشن فصل 6 است و کنجی ناکازاکی روی صندلی کارگردان می‌باشد. اگر هیچ یک از فصل‌های قبلی MHA را تماشا نکرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای تماشای این انیمه است. My Hero Academia زندگی ایزوکو را دنبال می‌کند، پسری ناتوان در دنیایی پر از ابرقهرمانان و تبهکاران. با این حال، All Might، قدرتمندترین ابرقهرمان جهان، به پسر جوان فرصتی می‌دهد تا در UA High، مدرسه‌ای برای قهرمانان ثبت نام کند.

Mob Psycho 100

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2022

هیچ مسابقه‌ای برای توانایی‌های عجیب Mob و محبوبیت این نمایش وجود ندارد. ایده پنهان کردن قدرت‌های باورنکردنی در شخصیتی احمقانه که همیشه خود را در مشکل می‌بیند برای سازندگان بسیار خوب عمل کرد. به همین دلیل است که دو فصل اول سریال موفقیت چشمگیری داشت و طرفداران برای بازگشت انیمه در پاییز امسال بسیار هیجان زده هستند.

درست مانند مای هیرو آکادمی، Mob Psycho 100 نیز توسط استودیو BONES تولید شده است. بنابراین، کاملا مشهود می‌باشد که در فصل آینده انیمیشنی بی نظیر را تجربه خواهیم کرد. موب از سنین بسیار پایین ظرفی از توانایی‌های روانی گسترده بوده است. او دائماً از قدرت خود برای از بین بردن ارواح شیطانی استفاده می‌کند و دوست قدیمی خود، Tsubomi را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با توجه به رشد احساسات سرکوب شده در موب، او ممکن است که از تمام محدودیت‌های توانایی‌های خود عبور کند.

Blue Lock

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: 8 اکتبر 2022

کمتر پیش می‌آید انیمه‌ای درباره ورزش، مخصوصا فوتبال منتشر شود. اما خوشبختانه، پاییز 2022 مجموعه‌ای انیمیشنی مبتنی بر فوتبال، انیمه Blue Lock را ارائه می‌کند. مانگای Blue Lock در سال 2018 پخش سریال خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی در بین طرفداران سبک ورزشی به دست آورده است. اقتباس انیمه این مجموعه در آگوست 2021 تایید شد و حالا بالاخره به انتشار رسمی آن نزدیک شده‌ایم.

برای ایجاد یک تیم فوتبال درجه یک، مربی جینپاچی اگو برنامه Blue Lock را آغاز می‌کند. این ابتکار بهترین بازیکنان فوتبال را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و ورزشکاران برتر را برای ایجاد تیمی که برنده جام جهانی خواهند شد، شناسایی می‌کند. برنده بلو لاک لقب مهاجم این تیم را به دست می‌آورد و به بازیکن ملی می‌رسد.

در میان بازیکنان انتخاب شده، یویچی ایساگی حضور دارد. یویچی پس از یک بازی که باعث شد تیم دبیرستانش شکست بخورد و شانس رفتن به تیم ملی را از دست بدهد، شروع به شک کردن در تصمیمات خود می‌کند. با این حال، پس از دریافت دعوتنامه برای رقابت در بلو لاک، او مصمم است تا خود را ثابت کند و به عنوان مهاجم تیم ژاپنی جایگاه خود را به دست آورد.

Chainsaw Man

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2022

این انیمه چیزی است که پاییز 2022 را برای جامعه انیمه خاص می‌کند. اگرچه Chainsaw Man با فصل اول عرضه خواهد شد، اما مشخص است که این انیمه در اینترنت طوفانی خواهد کرد. بسیار شگفت انگیز است که ببینیم چگونه مانگای که چندی پیش سریال سازی خود را آغاز کرد، از نظر محبوبیت از بیشتر سری‌های مانگای قدیمی پیشی گرفت.

مرد اره برقی در دنیایی اتفاق می‌افتد که شیاطین با ترس انسانی متولد می‌شوند. این شیاطین خزنده و دلهره آور هستند، اما انسان‌ها می‌توانند با آنها قرارداد ببندند و پس از پرداخت بهای گزاف قدرت خود را به دست آورند. این مجموعه انیمه زندگی یکی از این افراد به نام دنجی را دنبال می‌کند که با شیطانی به نام پوچیتا قرارداد می‌بندد.

Spy X Family

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2022

طرفداران خواستند بیشتر از خانواده Forger و ماجراهای جاسوسی بزرگ آنها را ببینند. خب، آرزوی آنها برآورده شد زیرا نمایش انیمیشن افسانه‌ای در پاییز 2022 تأیید شده است. دومین دوره از فصل اول دارای قطعات کمدی، لحظات هیجان‌انگیز و اکشن شگفت‌انگیز خواهد بود. فصل اول سریال برای 25 قسمت رزرو شده است و همانطور که اولین قسمت دوازده قسمت لذت بخش را به ما داد، هنوز داستان را در سیزده قسمت باقی مانده تجربه نکرده‌ایم.

Loid Forger در یک ماموریت ویژه برای حفظ صلح بین Westalis و Ostania است. اما، مانع واقعی در کار او دونوان دزمانت می‌باشد. لوید برای نزدیک شدن به دونووان نقشه‌ای راه می‌اندازد و خانواده‌ای جعلی با آنیا به عنوان دختر و یور به عنوان همسرش ایجاد می‌کند. Spy X Family یکی از بهترین انیمه های فصل پاییز 2022 است.

To Your Eternity

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2022

با امتیاز 8.5 در IMDB، انیمه To Your Eternity نمایشی است که قطعا باید در لیست تماشای شما باشد. فصل اول این سریال در سال 2021 با 20 قسمت پخش شد. بنابراین، اگر می‌خواهید از فصل دوم لذت ببرید، اکنون بهترین زمان برای تماشای فصل اول آن است. اما، اگر مدیریت یک انیمیشن با داستانی دلخراش برایتان سخت می‌باشد، بهتر است از To Your Eternity صرف نظر کنید. هر قسمت شما را بیشتر و بیشتر در غم و اندوه فرو می‌برد.

داستان To Your Eternity حول محور Fushi می چرخد – پسر جوانی که در قطب شمال پرسه می‌زند. او با یک روباه ملاقات می‌کند و این دو شروع به ایجاد پیوند دوستی منحصر به فرد می‌کنند و به یکدیگر یاری می‌رسانند تا از محیط سخت جان سالم به در ببرند. اما، داستان این پسر و گرگ بسیار پیچیده‌تر ار آن چیزی است که انتظارش را دارید.

Uzaki-chan Wants to Hang Out

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022, بهترین انیمه های فصل پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2022

پاییز 2022 برای طرفدارانی که عاشق تماشای انیمه‌های کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2022 + 2021) هستند، عالی خواهد بود. اوزاکی چان می‌خواهد پاتوق کند! سرانجام با فصل 2 عرضه می‌شود که مدت زیادی پس از پایان فصل اول در سال 2020 اعلام شد.

شخصیت اصلی سریال، هانا اوزاکی، شخصیتی برونگرا و سرشار از زندگی است، در حالی که همکلاسی او، شینیچی ساکورای، دوست دارد تنها باشد. برای گذراندن وقت بیشتر با شینیچی، اوزاکی شروع به تعقیب و آزار او می‌کند که داستان شیرین دوستی بین آن دو را آغاز می‌کند.

Golden Kamuy

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022, بهترین انیمه‌ هایی که در پاییز 2022 می‌آیند
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2022

طرفداران کاموی طلایی را به خاطر تصویری ظریف از ژاپن در اوایل قرن بیستم دوست دارند. این سریال تاکنون سه فصل در اختیار ما قرار داده است و ما فصل چهارم را در اکتبر 2022 دریافت خواهیم کرد. پس از سریال تلویزیونی، طرفداران می‌توانند از اقتباس لایو اکشن Golden Kamuy که در آوریل 2022 تایید شد نیز لذت ببرند.

سایچی سوگیموتو یک کهنه سرباز جنگ روسی و ژاپنی است که با نقشه‌ای روبرو می‌شود که ممکن است او را به سمت ثروت‌های غیرمنتظره سوق دهد. اما، معلوم می‌شود که سایچی تنها کسی نیست که پشت گنج است. سربازان بی باک و قاتلان بی رحم نیز به دنبال گنج هستند. سایچی با کمک یک دختر آینو، آسپرپا، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن گنج انجام می‌دهد.

Bleach: Thousand Year Blood War

بهترین انیمه های پاییز 2022
بهترین انیمه های پاییز 2022, برترین انیمه های پاییز 2022
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2022

Bleach (بهترین انیمه های شبیه بلیچ) یکی از بهترین انیمه‌های تمام دوران در نظر گرفته می‌شود که از اکتبر 2004 تا مارس 2012 در مجموع 366 قسمت پخش شد. ممکن است در ابتدا تعداد قسمت‌ها زیاد به نظر برسد، اما وقتی شروع به تماشای Bleach کنید، راه برگشتی وجود ندارد. این نمایش تعدادی از بهترین شخصیت‌های انیمه نوشته شده را با داستانی به نمایش می‌گذارد که با پیچش‌هایش شما را همیشه غافلگیر می‌کند.

پس از سال‌ها وقفه، سرانجام این انیمه برای اقتباس از آرک پایانی سری مانگا بازگشته است. به عنوان آخرین فصل، جنگ خون هزار ساله، جنگ طولانی بین ایچیگو کوروساکی و یواچ را به پایان خواهد رساند. توموهیسا تاگوچی، که به خاطر کارهای باورنکردنی در فیلم‌های جن‌گیران دوقلو و آکوداما درایو شناخته می‌شود، کارگردان و نویسنده فصل آخر است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های پاییز 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “10 تا از پربیننده ترین انیمه های پاییز 2022 از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *