;
coinex

تصاویر عجیب فریبا نادری که غوغا بپا کرد [+عکس]

تصویر نامتعارفی که فریبا نادری در اینستاگرامش منتشر کرد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فریبا نادری (زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری در شهر تهران متولد شد، و یک برادر و دو خواهر دارد.

فریبا نادری در شهر تهران متولد شد، و یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

او در مورد همسرش می‌گوید:

در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.

ماجرای تصویر نامتعارف منتشر شده از فریبا نادری چیست؟ [+عکس]

عکسی از فریبا نادری با استایل نامتعارف در فضای مجازی منتشر شد که همه مخاطبان را شوکه کرد. این عکس توسط برخی از کاربران فضای مجازی برای ایجاد شاعبه و حواشی برای خانم بازیگر منتشر شد.

در اصل این ماجرا چهره فریبا نادری با فتوشاپ روی عکس قرار گرفته است و این عکس شیطنت برخی رسانه هاست. 

ماجرای تصویر نامتعارف منتشر شده از فریبا نادری چیست؟ [+عکس]

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    یدونه اینو کم داشتیم

    پاسخ

    چرا عکسو پوشوندن،عجب مملکتی داریم،یارو خودش عکسشو گزاشته دیگه چرا میپوشونید

    پاسخ

    همونو بگو

    پاسخ