;
coinex

فشن شو در بازار تجریش [+فیلم مدل جوان دختر]

فشن شو در بازار تجریش در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از راه رفتن یک مدل خانم با لباس مجلسی بی حجاب در بازار تجریش بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. حتماً تابه‌حال چندین بار کلمه “فشن شو” را شنیده‌اید. ازآنجاکه این کلمه انگلیسی است؛ شاید از معنای دقیق آن چیزی متوجه نشده باشید.

فشن شو در بازار تجریش

قدم زدن دختر مدل جوان برای آقایان!

در ترجمه لغوی، “فشن” به معنی مُد، سبک، روش و رسم است. منظور از این واژه این است که برخی از افراد از یک نوع لباس، کفش، آرایش، زیورآلات و مدل مو استفاده می‌کنند که از سایر افراد جامعه متمایز است و کم‌کم موردتوجه بقیه افراد نیز قرار می‌گیرد.

در این ویدیو یک دختر جوان با لباس های نا متعارف مانند شو های لباس در مقابل کسبه بازار «کت واک» راه می رود و آقایان تشویقش میکنند. تحقیقات نشان می دهد این ویدیو در بازار بزرگ استانبول ضبط شده و بازار تجریش تهران نیست.

ویدیوی زیر را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (36 نظر)

    کاملا مشخصه که مربوط به استانبول است .
    بازاریان تجریش خیلی با اخلاق و مرام هستند .
    و هیچوقت این حرکات رو تشویق نمی کنند .
    امان از این دشمن که دست به هر کاری می زنه باز هم شکست می خوره .

    پاسخ

    اساتید اینجا اصلا بازار تجریش نیست

    پاسخ

    طبیعیه. دختران فراری و بی خانواده و خلافکار باید برای خودشون مشتری جمع کنند. مرگ مهسا امینی بهانه بود . اینها اصلا احساس دلسوزی برای مهسا امینی نمی‌کنند فقط دنبال بهانه بودن که پیدا کردند.

    پاسخ

    اینجا ایران نیست یک بازار در ترکیه هستش که این برنامه اجرا شد بیشتر دقت کنید بعد نظر بدین

    پاسخ

    این فیلم رو چند هفته پیش یکی از عکاسان تهرانی گرفته بود و در پیج اینستاگرام گذاشته بود و گفته بود بازار اصفهان

    پاسخ

    اینجام هم استانبول هست

    پاسخ

    همین فقره باعث میشه بعضی ها به ناچار کاری بکنن که نمیخوان ما از کجا میدونیم شاید این دختر از نگاه این بی حیاها ناراحت هم هس ولی چاره ایی هم نداره چون پول زیاد و فوری میخواد ما نمیدونیم کم تر قضاوت کن

    پاسخ

    چه حرف بی ربطی
    لااقل درباره مدلینگ یکم تحقیق کن
    😂😂😂😂😂

    پاسخ

    بابا این ترکیه هستش شما چقد زود باورید

    پاسخ

    بنام آرامبخش دلها .
    باسلام ، جنس موُنث خصلتاً دوست دارد جنسیت خود بنمایش بگذارد ، اما این خصلت باید درحد متعادل و متوازن حفظ شود ، بهر حال هر قوم و ملت آداب و رسوم خاص خود را دارد که فراتر از آن افراط و تفریط نامیده میشود که نباید به ابتزال کشیده شود بنابراین لازم بلکه واجب است ظوابط و قوامین خاصی را رعایت نمود . رهجو .

    پاسخ

    آقا این فیلتر اینستا گرام

    پاسخ

    به شدت ساختگیه

    پاسخ

    واقعا که تو کشوری که دم از اسلام و اهل بیت می‌زند این اتفاقات نه تنها پسندیده نیست بلکه باعث از بین رفتن حیا بین مردم می‌شود به شدت با این عوامل باید برخورد و در حضور مردم شلاق بخورند

    پاسخ

    پول میدیم نت میخریم که با تمام دنیا ارتباطمون رو قطع کنن و این اراجیف رو بجای دیدن حقیقت به خورردمون بدن… تحریم کنیم تمام اپراتورهای مخابراتی رو… من دیگه نه شارژ و نه نت میخرم

    پاسخ

    ﭼﺮا اﻳﻦ ﻓﺸﻦ ﺷﻮ ﺩﺭ ﺳﺮﺗﺎﺳﺮ ﺩﻧﻴﺎ ﺁﺯاﺩ ﻫﺴﺖ و ﻓﻘﻄ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺎ و ﺗﺎﺯﮔﻴﺎ ﺩﺭ اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺣﺮاﻡ ﻫﺴﺖ.ﻣﮕﻪ اﻳﻨﻬﻤﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ و ﻋﺮﺑﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻩ اﻭﻧﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻧﻴﺴﺘﻦ.ﺳﻮﺭﻳﻪ و ﻟﺒﻨﺎﻥ. ﺟﻨﮓ ﺯﺩﻩ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﻨﻴﺪ.ﻋﺠﺐ ﻣﻠﺖ ﺭﻭ ﮔﻮﻝ ﺯﺩﻩ اﻧﺪ.اﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻱ.

    پاسخ

    دنبال آندلسی کردن ایرانی ها هستند چه داخل و چه خارج فرقی نداره چقدر دختر و پسر برای ولنگاری به ترکیه و امارات میروند ؟ چقدر پول خرج میکنند و نهایتا اپن بی فرهنگی جنسی و اخلاقی را سوقات منحوسی برای سایر ایرانیان میکنند متاسفم که آنقدر بیخیال هستند مسولین و مردم

    پاسخ

    من بستگانم در ترکیه هستند…استانبول و دیگر شهرهای ترکیه چنین بازار با طرح سنتی نداره این بازارهای سنتی توی پرونده شهر ایران هست…..

    پاسخ

    دروغگو دشمن خداست.اینجا بازار کاپالی چارشی استانبول است.

    پاسخ

    قوه قضاییه باید در کلیه ادارات ورود کند و کسانی که بیت المال را می خورند شناسایی کند تا ملت بدانند که دولت با کسی تعارف ندارد ،همین بخور بخور ها باعث فقر و فاصله طبقاتی شده ضمنا کوپن الکترونیکی قرار بود راه اندازی شود ، چه شد ؟ بفکر طبقه متوسط جامعه باشید چون برای آنها آزاد سازی ها سخت شده !!

    پاسخ

    دمت گرم خیلی خفن بود😌😍😍

    پاسخ

    سلام ، کلاه یهودی البته به شکل فانتزی، مشخص میکنه چه عواملی این جریان هارو رهبری می‌کنند،
    تفاوت حروم لقمه و یک بچه شیعه در همین چیزهای ظاهری مشخص میشه

    پاسخ

    ترکیه هست ایران نیست

    پاسخ

    تهران بازار تجربش من خودم تهرانی ام هر روز اونجام

    پاسخ

    برادر دروغه فامیل ما تو استانبول گفته اونجاست تو ترکیه نه تو ایران

    پاسخ

    با هاشون قاطع برخورد شود
    موافق حجاب قانونی هستم
    جامعه اسلامی اینه ؟

    پاسخ

    برخورد که باید بشود بخاطر فرهنگ غلط،اما ربط به حجاب نداره

    پاسخ

    خیلی هم زیبا بود
    آزادی

    پاسخ

    حتما خودت هم جزء همین ها هستی که خوشت آمده. تو هنوز معنای آزادی نمیدونی. آزادی به معنای بی حیایی نیست. این دسته افراد دنبال این هستند که داشتن آزادی کامل بدون لباس در جامعه بیان.

    پاسخ

    بله درسته آفرین حتی اختلاس هم نکرده که بیشتر اسلامی شه. تازه سابقه بیماری هم نداشته که دیگه خیلی اسلامی میشد

    پاسخ

    احمق بودن شماها در سطح درک کردن نیست ، دیگه نمیشه درکتون کرد احمق بودن و عقب مانده بودن هم حدی دارد

    پاسخ

    اگه ایران بود گشت ارشاد با لنگ پرتش می‌کرد تو ون یا موهاشو می‌گرفت می‌کشید با آقایون تشویق کننده هم کاری نداشت چون مردن اشکال نداره فقط زنه که جامعه رو خراب می کنه هووووف

    پاسخ

    شعور هم خوب چیزیه

    پاسخ

    به نظر من تمام این رفتار ها ریشه در فقر مالی و فقر فرهنگی داره، منظورم فقر فرهنگی و مالی سطحی نیست،زود چند نفر نیان بگن این اگه فقیر باشه این لباس ها و پس از کجاخریده نه منظورم اینه که اکثرا این افراد به دنبال مطرح شدن و به دنبال پول هستند ولی با توجه به فقر فرهنگی ای که دارند راه و روش سطحی و غلط رو انتخاب می‌کنند.

    پاسخ

    دقیقتچا همینه، خب همین شو رو برای خانمها برنامه بذاره اجرا کنه

    پاسخ