;
coinex

طراحی گلکسی S23 نشانگر ویژگی‌های ظاهری جدید برای این گوشی است!

با منتشر شدن رندرهایی از طراحی گلکسی S23 مشخص شد که ظاهرا سامسونگ تغییراتی در طراحی سری جدید پرچمدار خود اعمال خواهد کرد.

حدودا پنج ماه تا مراسم رونمایی رسمی سامسونگ از خانواده جدید گلکسی S23 فاصله داریم اما از حالا اخبار و شایعات زیادی پیرامون پرچمدار جدید کره‌ای‌ها منتشر شده است و رندرهایی از گلکسی S23 و همچنین گلکسی S23 پلاس به بیرون درز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

طراحی گلکسی S23

همانطور که در تصاویر زیر پیداست، طراحی سری جدید گلکسی S23 در سال آینده در حال تغییر است. البته این تغییرات آنقدر‌ها هم چشمگیر نیست و باز هم زبان طراحی همیشگی سامسونگ در این طراحی نمایان است.

طراحی گلکسی S23 نشانگر طراحی جدیدی برای این گوشی است! طراحی گلکسی S23 نشانگر طراحی جدیدی برای این گوشی است!

در پشت گوشی دیگر خبری از جزیره دوربین نیست، اما در عوض هر دوربین در برآمدگی مدور خودش قرار دارد. اگر فکر می‌کنید قبلاً این طرح را در جایی دیده‌اید، مطمئناً درست فکر می‌کنید زیرا طراحی پشتی و نحوه قرارگیری دوربین‌های Galaxy S22 Ultra سامسونگ طراحی بسیار مشابهی به این طراحی داشته و به نظر می‌رسد در سال 2023 این طراحی به کل خانواده سرایت خواهد کرد.

در موارد دیگر شاهد تغییرات خاصی نیستیم؛ همچنین پنل جلویی همچنان میزبان دوربین سلفی در وسط نمایشگر است. با این حال، گلکسی S23 پلاس کمی بزرگتر از نسل قبلی خود خواهد بود و دارای همان اندازه صفحه‌نمایش 6.6 اینچی است اما ابعاد آن 157.7 در 76.1 در 7.6 میلی‌متر است. در مقام مقایسه، ابعاد گلکسی S22 پلاس 157.4 در 75.8 در 7.6 میلی‌متر بود.

طراحی گلکسی S23 نشانگر طراحی جدیدی برای این گوشی است! طراحی گلکسی S23 نشانگر طراحی جدیدی برای این گوشی است!

شایعات حاکی از آن است که باید انتظار پشتیبانی از شارژ 25 واتی و قرارگیری چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اگزینوس 2300 در دل این پرچمدار جدید را داشته باشیم. همچنین گفته می‌شود S23 پلاس با شماره مدل SM-S9160 عرضه خواهد شد.

S23 نیز اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی مدل قبلی خود را با ابعاد 146.3×70.8×7.6 میلی‌متر حفظ خواهد کرد. این ابعاد، نشان‌دهنده حاشیه‌های بیشتر و ضخیم‌تر شدن نسبت به سری پیشین خود است. همچنین گفتنی است مشخصات فنی باید برای S23 و S23+ یکسان باشد، به غیر از ظرفیت باتری که انتظار می‌رود در برادر بزرگتر شاهد افزایش 5 درصدی ظرفیت باشیم؛ یعنی دستیابی به ظرفیتی در حدود 3900 میلی‌آمپر ساعت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر