;
coinex

کاهش 97 درصدی حجم معاملات NFTها از ابتدای سال 2022 ؛ سقوط صنعت‌ توکن‌های غیرمثلی؟

جدیدترین داده‌ها از رصد وضعیت بازار NFTها حاکی از کاهش 97 درصدی حجم معاملات NFTها از ابتدای سال 2022 است و این یعنی سقوط بازار NFTها نزدیک است.

در مدت اخیر خبرها و گزارش‌ها همواره از سقوط بازار NFTها حکایت داشته و بنابر گزارش‌ها، کلکسیون‌های دیجیتال اساسا تمام اعتبار خود را از دست داده و حجم معاملات آن‌ها از ابتدای 2022 تا 97 درصد کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

کاهش 97 درصدی حجم معاملات NFTها از ابتدای سال 2022

جدیدترین گزارش بلومبرگ حاکی از این است که حجم معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFTها از 17 میلیارد دلار در ژانویه 466 میلیون دلار در این ماه رسیده که حاکی از افت شدید 97 درصدی طی 9 ماه اخیر است.

پلتفرم OpenSea به عنوان بزرگترین پلتفرم معاملاتی NFT در جهان نیز در سپتامبر کاهش 75 درصدی معاملات را تجربه کرده است. البته در این گزارش اشاره شده که با وجود کاهش تعداد معاملات، تعداد معامله‌گران کاهشی نداشته است. در سپتامبر سال جاری بیش از 42 هزار معامله‌گر وجود داشته‌اند که اوج آن در ماه اندکی بیش از 45 هزار نفر بود.

کاهش 97 درصدی حجم معاملات NFTها از ابتدای سال 2022 ؛ سقوط صنعت‌ توکن‌های غیرمثلی؟

این سقوط بازار NFTها توامان شده با گرایش بسیاری از نام‌ها و شرکت‌های بزرگ به این صنعت، از جمله توییتر، متا، کانن‌، آسوشیتدپرس، سامسونگ و البته ال جی!

با اینکه عموم شواهد حاکی از این است که مجموعه‌های NFT در مسیر درستی قرار ندارند، شرکت متا و زاکربرگ همچنان برای پشتیبانی از NFT در پلتفرم‌های خود می‌کوشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره کاهش 97 درصدی حجم معاملات NFTها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر