;
coinex

صادرات محصولات ایران خودرو به ونزوئلا ؛ تارا و دنا در آمریکای لاتین!

مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایرانخودرو از امضای تفاهم‌نامه جدیدی برای صادرات محصولات ایران خودرو به ونزوئلا و بازار آمریکای لاتین خبر داده است.

احتمالا در جریان هستید که ایران‌خودرو همواره تمرکز خاصی بر تبلیغات داخلی و خارجی دو محصول نسبتا پیشرفته خود یعنی تارا و دناپلاس داشته و در نتیجه توجه برخی بازارهای خارجی به این خودروها جذب شده است. در این باره اخیرا مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران‌خودرو اخیرا از امضای تفاهم‌نامه جدیدی برای صادرات تارا و دنا به ونزوئلا خبر داده است.

بیشتر بخوانید: قیمت خودروهای مزایده‌ای گمرک اعلام شد [+شرایط بازدید]

صادرات محصولات ایران خودرو به ونزوئلا

نمایش این دو خودرو در نمایشگاه‌های بین‌المللی متعدد از جمله موبیلیتی 2022 سبب شده تا این دو محصول در بازارهای جهانی مورد توجه قرار بگیرند. تارا و دنا در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی در شهر کاراکاس ونزوئلا نیز به نمایش درآمده و مورد استقبال ونزوئلایی‌ها قرار گرفتند.

تارا و دنا پلاس از جمله محصولات نسبتا پرطرفدار نزد متقاضیان ایرانی نیز هستند و نسبت به محصولات خارجی مشابه قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند. به همین دلیل جای تعجب نیست که بازارهای ضعیفی چون ونزوئلا نیز طالب این محصولات شوند.

ایران خودرو که در مدت اخیر کوشش خاصی برای محبوبیت و مطرح شدن در عرضه جهانی داشته، با این تفاهم‌نامه به هدف خود اندکی نزدیک‌تر می‌شود.

صادرات محصولات ایران خودرو به ونزوئلا ؛ تارا و دنا در آمریکای لاتین!

ونزوئلا در گذشته نیز سابقه همکاری با ایران‌خودرو را داشته و با امضای تفاهم‌نامه جدید،‌ در واقع صادرات خودرو به این کشور آمریکای لاتین از سر گرفته می‌شود. به گفته مدیر بخش صادرات ایران‌خودرو، نخستین گام برای صادرات دنا پلاس و تارا به ونزوئلا، فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای تولید این محصولات در ونزوئلا است.

گفتنی است که علاوه بر ونزوئلا، ایران‌خودرو اخیرا با روسیه نیز پیمان همکاری امضا کرده است. بر این اساس قرار است خودرو دنا به عنوان مدل 2023 لادا گرانتا وارد بازار این کشور شود. این شرکت همچنین تصمیم دارد با تکیه بر پیشرفت‌های تکنولوژیکی روس‌ها در صنعت خودروسازی، تندر 90 محبوب را دوباره تولید کرده و در دسترس خریداران قرار بدهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صادرات محصولات ایران خودرو به ونزوئلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر