;
coinex

ایسوس Zenbook Pro 17 رسما معرفی شد

لپ‌تاپ 17.3 اینچی ایسوس Zenbook Pro 17 با ویژگی‌هایی از جمله پردازنده‌های رایزن 6000 شرکت AMD و کارت گرافیک ساخت شرکت انویدیا رسما معرفی شد.

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Pro 17 که اولین لپ‌تاپ 17.3 اینچی در خانواده Zenbook است، با قیمت پایه 999 دلار به فروش می‌رسد. با توجه به قیمت تعیین شده برای این لپ‌تاپ، می‌توان به راحتی حدس زد که در این دستگاه خبری از ویژگی‌های پیشرفته مانند نمایشگر OLED یا کیبورد با کلیدهای رنگی که در مدل‌های گران‌قیمت ایسوس وجود دارد، نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2022

ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Pro 17

ایسوس زنبوک Pro 17 دارای بالاترین مدل پردازنده‌های سری رایزن 6000 شرکت AMD است که این پردازنده، رایزن 9 6900HX نام دارد. با وجود اینکه این پردازنده نسبت به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، قدرت کمتری دارد، اما در بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمند مورد استفاده قرار گرفته است و عملکرد بهتری را در زمینه شارژدهی ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین دارای نمایشگر 17.3 اینچی بوده که در بالاترین نسخه خود از نوع لمسی IPS با رزولوشن 2.5K و رفرش ریت 165 هرتزی است.

ایسوس Zenbook Pro 17

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به بهره‌مندی از سیستم صوتی هارمن کاردن و دسترسی به پورت HDMI 3.0 و کارت‌خوان SD اشاره کرد. با توجه به اینکه این لپ‌تاپ به یک پردازنده قدرتمند در زمینه کارت گرافیک، مجهز است، شاید برخی از کاربران به اشتباه این لپ‌تاپ را یک لپ‌تاپ گیمینگ بدانند. باید بگوییم که بر اساس گفته خود شرکت سازنده، این محصول بیشتر مناسب تولید محتواهای چند رسانه‌ای است تا اجرای بازی‌های روز.

از دیگر دلایلی که نمی‌توان ایسوس Zenbook Pro 17 را به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ معرفی کرد این است که، این دستگاه از کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3050 بهره می‌برد. اگرچه این کارت گرافیک بالاترین نسخه نسبت به کارت‌های گرافیکی نسخه‌های پایه دیگر است، اما برای استفاده در لپ‌تاپ‌های گیمینگ، جوابگو نیست.

در آخر باید بگوییم که کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی معادل 1600 دلار برای لپ‌تاپ ویووبوک پرو 15X و 1700 دلار برای لپ‌تاپ ویووبوک پرو 16X از لپ‌تاپی با قدرت بالاتر بهره‌مند شوند. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای پردازنده‌های سری H نسل دوازدهم اینتل، نمایشگر OLED و گرافیک جی‌فورس RTX 3060 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ویژگی‌های ایسوس Zenbook Pro 17 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر