;
coinex

سرعت شارژ و طراحی ریلمی 10 فاش شد

گوشی ریلمی 10 با اسم رمز RMX3630 شناسایی شده است و حال اطلاعاتی از جمله ظرفیت باتری، سرعت شارژ و همچنین طراحی ریلمی 10 آشکار شده است.

گوشی Realme 10 که قبلاً توسط تعدادی از پایگاه‌های صدور گواهینامه از جمله NBTC تأیید شده، اکنون گواهی FCC را دریافت کرده است. در پی دریافت این گواهی، طراحی و سرعت شارژ و همچنین ظرفیت باتری این دستگاه نیز تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

طراحی ریلمی 10 به همراه مشخصات دیگر این گوشی آشکار شد

طبق طراحی‌ای که از گوشی ریلمی 10 در یکی از اسناد موجود در وب سایت FCC منتشر شده است، می‌توان گفت که این گوشی هوشمند، برخلاف نسخه قبلی خود یعنی ریلمی 9، به جای برخورداری از دوربین سه‌گانه از دو دوربین در پنل پشتی دستگاه بهره می‌برد.

فلاش این گوشی نیز درست در سمت راست دوربین‌ دوگانه تعبیه شده است. این طراحی همچنین نشان می‌دهد که دکمه تنظیم صدا این دستگاه دقیقا در سمت راست قاب گوشی قرار گرفته است. علاوه بر آن این دستگاه به جای نمایشگر ناچ، از یک صفحه‌نمایش سوراخ‌دار که محل قرارگیری دوربین سلفی است، بهره می‌برد. طراحی ریلمی 10

گفتنی است که آداپتور این گوشی با شماره مدل VCB3HDUHکه در وب‌سایت FCC مورد تایید قرار گرفته است، از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، اسناد FCC نشان می‌دهد که Realme 10 دارای رابط کاربری Realme UI 3.0 و اتصال Wi-Fi دو بانده است.

Realme 10 همچنین دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ اما از اتصال 5G پشتیبانی نخواهد کرد. این احتمال وجود دارد که شرکت ریلمی نسخه 5G را با مشخصات فنی متفاوتی عرضه کند.

در آخر باید بگوییم که طبق گزارش‌های Geekbench، می‌توان حدس زد که نسخه 4G این گوشی از تراشه Helio G99 پشتیبانی کند و همچنین دارای 8 گیگابایت رم باشد. البته ممکن است نسخه‌های دیگر نیز داشته باشد که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی ریلمی 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر