بدترین ریبوت های انیمه ؛ آشنایی با بدترین ریبوت های انیمه

در دنیای انیمه ریبوت‌هایی هستند که محبوبیت برخی سریال‌های انیمه‌ای را از بین برده‌اند. با فیگار همراه باشید تا با بدترین ریبوت های انیمه آشنا شوید.

گاهی اوقات یک ریبوت انیمه می‌تواند یک سریال محبوب را در بر بگیرد و خاطرات بینندگان از آن را خراب کند. در مورد این سریال‌ها، برخی از طرفداران آرزو می‌کنند که هرگز ساخته نشده بودند.

بدترین ریبوت های انیمه

آشنایی با بدترین ریبوت های انیمه

شما می‌توانید فهرست بدترین ریبوت های انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

انیمه امسال شاهد موفقیت‌های زیادی بوده است. سریال‌هایی مانند Spy X Family طنز بی‌نظیری را به ارمغان آورده‌اند ( بهترین انیمه های کمدی 2022 + 2021 ) ، اما اکشن‌های هیجان‌انگیزیی هم برای اواخر امسال وجود دارد (بهترین انیمه های اکشن ، رزمی و شمشیری جدید ) . Chainsaw Man بالاخره به صفحه نمایش می‌آید، و همچنین یک احیای طولانی در راه است، زیرا Bleach بالاخره در حال ساخت آخرین آرک خود در ریبوت انیمه‌ای است که همه می‌خواستند.

راه‌اندازی مجدد انیمه‌ها معمولاً دلیلی برای جشن گرفتن است و به یکسری از آنها زندگی دوباره می‌بخشد. اگرچه همه آنها خوب نیستند.گاهی اوقات یک ریبوت انیمه می‌تواند یک سریال محبوب را در بر بگیرد و خاطرات بینندگان از آن را خراب کند. در مورد این سریال‌ها، برخی از طرفداران ترجیح می‌دهند هرگز آنها ساخته نمی‌شدند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بدترین ریبوت ها از انیمه های محبوب را به شما معرفی کنیم.

Dirty Pair Flash

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

Dirty Pair Flash یکی از جالب‌ترین انیمیشن‌های علمی تخیلی قدیمی است. این فیلم بر اساس یک رمان سریالی لایت ساخته شده بود و به خاطر دو قهرمان زنش مورد توجه قرار گرفته بود. کی و یوری قهرمانان فضایی بودند که برای استخدام مشکلاتی را متحمل می‌شدند. انیمه اصلی در 28 قسمت در دهه 80 پخش شد.

اواسط دهه 2000 زمان مناسبی برای احیای مجدد بود، زیرا Dirty Pair Flash زندگی خود را پس از آن به عنوان رمانی از نویسنده جدیدی آغاز کرد که وعده داده بود یک پیش درآمد باشد. این در واقع یک جهان جایگزین بود که با مواد اصلی بازی می کرد. اما زمانی که انیمیشن شد، توسط طرفداران به دلیل تبدیل شخصیت‌ها به «تقلید از خود» و صداگذاری ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت.

Saint Seiya Omega

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

Saint Seiya یک انیمه با طرفداران زیادی است، اما هرگز در آمریکا دیده نشد. ماجراهای شوالیه‌های زودیاک یک انیمه فوق العاده سرگرم کننده است. آن‌ها از لباس‌های جادویی به نام Cloths برای تبدیل شدن به جنگجویان به نام Saints استفاده می‌کنند و از طرف الهه یونانی آتنا علیه دیگر خدایان یونانی می‌جنگند.

سریال‌های زیادی درباره این شوالیه‌های مختلف وجود دارد، از جمله حدود 9 مانگا و انیمه مختلف، بنابراین نیاز به تجدید نظر برای جذب مخاطبان جدید وجود دارد. راه‌اندازی مجدد Omega در سال 2012، که بازیگران جدیدی را وارد کرد، این کار را به خوبی انجام نداد. خب، این موضوع باعث ناراحتی طرفداران قدیمی و بینندگان جدیدی شد که احساس می‌کردند شخصیت‌های جدید کلیشه‌ای هستند و از کسب تمجیدهای زیاد جلوگیری می‌کند. به همین دلیل ریبوت این انیمه در لیست ریبوت های ناموفق انیمه قرار گرفت.

Speed Racer: The Next Generation

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

«راه‌اندازی مجدد انیمه» لزوماً به این معنی نیست که راه‌اندازی مجدد خود یک انیمه است. Speed Racer یکی از قدیمی ترین آثار کلاسیک این ژانر است ، زمانی که نسل X آن را به عنوان “Japanimation” می‌شناختند. این باعث می‌شود که آن را به عنوان یک کارتون اواخر دهه ۲۰۰۰ در Nickelodeon ریبوت کنید. این انیمه برای تطابق با فیلم قبلی ساخته شد، اما مانند آن فیلم تبدیل به کلاسیک کالت نشد.

داستان سریال چندین دهه پس از نسخه اصلی 1967 اتفاق می‌افتد و داستان یک یتیم را دنبال می‌کند که نامش به خاطر تمرینات سرعتی است تا به یک مسابقه‌دهنده معروف در آکادمی مسابقه تبدیل شود. در طول مسیر، شخصیت‌ها سعی می‌کنند راز ناپدید شدن Speed اصلی را حل کنند. تعداد بسیار کمی از شخصیت‌ها از ویژگی اصلی باقی مانده‌اند، که باعث می‌شود طرفداران تعجب کنند که چرا حتی به عنوان یک نمایش مسابقه سرعت در نظر گرفته می‌شود.

Dragon Ball GT

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

Dragon Ball GT دنباله‌ای بر Dragon Ball Z فوق‌العاده محبوب است، یا حداقل قبل از اینکه Super آن را از Canon بوت کند بود. با این حال، در عمل، بیشتر شبیه ریبوت ایده‌های بازی Dragon Ball اصلی است. گوکو به یک کودک برگردانده میشود تا دوباره به ماجراجویی برود. به جای شرورهای جدی این داستان، شوخی‌ها و شیطنت‌ها بیشتر می‌شود.

اگرچه این ایده بدی نیست، اما زمانی که برای نمایش چراغ سبز روشن شد، بیشتر مخاطبان غربی فقط Z را دیده بودند و بیشتر آنها اصلاً از داستان اصلی خبر نداشتند. این باعث شد که متقاعد کردن طرفداران Z برای خرید و پذیرش آن سخت باشد، حتی زمانی که به آرک‌های سبک نبردی بازگشت. عامل دیگر این بود که خیلی به صورت عجله ای ساخته شده بود. خالق نقشی نداشت و تاثیر و جذابیت نسخه اصلی را از دست داد.

Digimon Adventure

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

انیمه اصلی Digimon Adventure یکی از کم ارزش‌ترین انیمه‌های اواخر دهه 90 است. فرضیه مشابهی برای پوکمون داشت و آرک‌های مداوم بیشتری اضافه می‌کرد. دنباله آن در سال 2015 نیز عملکرد خوبی داشت، اما بیشتر در میان طرفداران قدیمی. این باعث شد ریبوت به مسیر منطقی بعدی تبدیل شود.

ریبوت 2020 یکی از بدترین سری‌های دیجیمون محسوب می‌شود. بسیاری از شخصیت‌ها به جز تای در نقش‌های خود کمرنگ شده بودند. علاوه بر این، حرکت و توسعه آن به سرعت سرسام‌آوری تغییر کرد که هیچ ایده‌ای برای نشستن در کنار تماشاگران نداشت. با تمرکز بیشتر روی مبارزه، طرفداران احساس کردند انیمه جدید بسیار شبیه پوکمون است و جذابیت اصلی خود را از دست داده است.

Powerpuff Girls Z

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

این انیمه دهه 2000 تصویری دوباره از کلاسیک شبکه کارتون، The Powerpuff Girls است. از بسیاری جهات، با توجه به شباهت آن به انیمه دخترانه جادویی کلاسیک، تبدیل کارتون به انیمه منطقی است. اگرچه این ریبوت، نکته نمایش اصلی را از دست می‌دهد.

در حالی که شخصیت‌ها هنوز شکوفه، حباب و باترکاپ نامیده می‌شوند، اما به سختی به شخصیت اصلی خود شباهت دارند. آنها اکنون به طور تصادفی دختران دبیرستانی ژاپنی هستند که هیچ رابطه‌ای با پروفسور ندارند. حواس پرتی نسخه اصلی نیز به خوبی به انیمه ترجمه نمی‌شود و بسیاری از نکات داستانی را توسعه نداده است. این ریبوت در حالی که ایده خوبی دارد، در اجرا ضعیف است.

!All Purpose Cultural Cat Girl Nuku Nuku DASH

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

 !All Purpose Cultural Cat Girl Nuku Nuku DASH سومین تلاش برای اقتباس از مانگا اصلی به یک انیمیشن است، اما نسخه اصلی داستان بسیار عجیبی دارد. دانشمندی مغز یک گربه مرده را به یک دختر مدرسه‌ای روباتیک پیوند می‌زند که شخصیت اصلی، نوکو نوکو را خلق می‌کند و هیجینک‌ها آن را می‌کنند.

قبلاً متقاعد کردن مخاطبان برای هرید و پذیرفتن آن سخت بود، اما DASH! هیچ لطفی نکرد. 12 OVA قسمتی در تداومی متفاوت از نسخه اصلی اتفاق افتاد، اما بیشتر طرح آن را با اجرای بدتر بازخوانی کرد. دوبله انگلیسی آن به دلیل مشتق بودن و قابل پیش بینی بودن یکی از بدترین انیمه‌های اولیه در نظر گرفته می‌شد و هیچ چیزی آن را از نسخه اصلی یا رقبای آن متمایز نمی‌کرد.

Sailor Moon Crystal

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

در کنار Dragon Ball Z، Sailor Moon یکی از دو انیمه بزرگ دهه 90 بود و مجموعه‌ای که حول محور پیشاهنگان ملوان به نمایندگی از سیاره‌هایی که با شیطان می‌جنگند ( بهترین انیمه های شیطانی یا ارباب شیطانی) ، یک موفقیت بزرگ بود. با وجود محبوب بودن، قطعاً نیاز به ریبوت بود. طرفداران مانگا می‌دانند که انیمه Sailor Moon حجم زیادی از محتوا را از آن حذف کرده است. حذف کردن بخش زیادی از محتوا‌ باعث تبدیل این ریبوت انیمه به بدترین ریبوت انیمه شد.

با این حال، طرفداران مطمئن نیستند که Sailor Moon Crystal اقتباسی بود که شایسته آن بود. در حالی که انیمه کاملاً به نسخه اصلی شبیه می‌باشد، اما مشکلات دیگری نیز دارد. برخلاف نسخه اصلی که کند بود، این انیمه سرعت عمل را بسیار سریعتر انجام داد. علاوه بر این، کیفیت انیمیشن غالباً ناراحت کننده بود، اگرچه طرفداران فکر می‌کردند که فصل 3 این مشکلات را درست قبل از لغو نمایش برطرف کرده است.

Birdy The Mighty: Decode

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه

Birdy the Mighty اصلی تنها یک انیمیشن ویدیوی اصلی چهار قسمتی یا OVA بود. با وجود این، این یک کلاسیک کالت در فضای انیمه باقی ماند. داستان بردی، یک مامور فضایی بین سیاره ای، و تسوتومو، دانش آموز دبیرستانی است که او را به طور تصادفی می‌کشد. او در نهایت درد و دل با شخصیت او را تمام می‌کند و باید به معنای واقعی کلمه با گناه کشتن او زندگی کند تا زمانی که جسد جدیدی برای او پیدا شود.

طرح با استقبال خوبی روبرو شد، اما برخی احساس کردند که برای نفس کشیدن به زمان بیشتری از حد مجاز OVA نیاز دارند، بنابراین بازسازی Decode برای سری انیمه 2008 چراغ سبزی بود. در حالی که طرح مورد تحسین قرار گرفت، جدای از برخی نظرات در مورد سرعت، انیمیشن بسیار بدتر از OVA بود. در حالی که این به طور کلی قابل انتظار است، بسیاری از طرفداران آن را راهی بسیار بد برای تجربه داستان می‌دانند.

Berserk (2016)

بدترین ریبوت های انیمه
بدترین ریبوت های انیمه, بدترین ریبوت ها از انیمه های محبوب

Berserk یکی از معروف‌ترین سریال‌های مانگای تمام دوران است ( بهترین مانگا های شوجو ) . مجموعه‌های فانتزی تاریک کنتارو میورا الهام‌بخش بسیاری از انیمه‌ها، مانگا و حتی بازی‌های ویدیویی دیگر بوده است. در اواخر دهه 90 یک انیمیشن و چند فیلم انیمیشن دریافت کرد که آرک داستانی عصر طلایی را پوشش می‌داد. این اقتباس‌ها عموماً مورد پسند واقع شدند، اما نمی‌توانستند شمعی را در مقابل هنر باشکوه مانگای اصلی نگه دارند، و این دلیلی برای قرار گرفتن آن در لیست ریبوت های بد انیمه بود.

در سال 2016، استودیوی تولید Liden Films تلاش کرد تا با استفاده از سبک CGI از بیشتر ضرب‌های داستان اقتباس کند، اما به خاطر انیمیشن ضعیفش بدنام شد. حرکت کاراکترها اغلب متلاطم است و کادربندی ضعیف است، که اغلب باعث می‌شود شخصیت‌ها ناگهان از یک حالت به حالت دیگر برگردند. تقریباً همه منتقدان بر این باورند که نقاط قوت ریبوت انیمه صرفاً در منبع اصلی است و هیچ ویژگی بازخرید کننده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدترین ریبوت های انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بدترین ریبوت های انیمه ؛ آشنایی با بدترین ریبوت های انیمه

  1. انیمه بروتو نسل بعدی جاش خالیه،با این که گروه نویسندگان ش جداست ولی چون ناروتو توشه به عنوان ادامه اون تلقی میشه که نابوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *